Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 września 2016

Perfumy- moja kolekcja/ Perfumes- my collection--->Part 1 opcje na grubszy portfel

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Od kiedy 1 raz kupiłam sobie perfumy z wyższej półki przepadłam w czeluściach odmętu... i od tamtej pory śledzę nowe reklamy, kampanie z nowościami w sferze perfumiarskiej. Jeśli wiem, że wychodzę z domu wcześnie i chcę pachnieć cały dzień to wybieram wtedy perfumy z wyższej półki cenowej ponieważ służą mi lepiej, tak samo jest z poważniejszymi wyjściami. Nie wiem jak Wy, ale ja kojarzę sobie zapach z daną chwilą i odwrotnie. Do tej pory jak wącham Si to przypominają mi się moje zaręczyny :)


Wszystkie flakony kupuję zawsze z dużą zniżką, poprzez strony internetowe, rzadziej stacjonarnie. 2 flakony z mojej obecnej kolekcji odkupiłam na allegro, od osób, które dostały nietrafiony prezent. O wiele korzystniej jest kupić większy flakon niż 30 ml, jednak bywała już tak, że inne zapachy mnie męczyły przy dłuższym użytkowaniu i potem człowiek się męczył żeby je skończyć.


Paco Rabanne Olympea EDP 30 ml


Głowa

jaśmin, imbir, mandarynka

Serce

sól, wanilia

Podstawa

drzewo sandałowe, kaszmir, ambra

Seks w butelce można by rzec, choć nie wiem czy bardziej ten tytuł nie należy się Sensuous. Cóż spawa zostaje nierozstrzygnięta, ale na pewno, jeśli ktoś szuka seksownego zapachu, może się śmiało zainteresować tym zapachem. Spodobał mi się on dopiero za 3 podejściem. Na mnie utrzymują się na prawdę długo i są intensywne.
Estee Lauder Sensuous EDP 30 ml















Nuta ciepła:



Żywica, bursztyn


Nuta kobieca:



jaśmin, lilia Ghost, magnolia, ylang


Nuta świetlista:



czarny pieprz, drzewo sandałowe, miód, miąższ mandarynki

Po pierwsze uwielbiam ten flakon! Te kreski z tyłu flakonu dają wrażenie jakby perfumy były na tle pustynnego piasku <3 Bardzo seksowne perfumy i bardzo trwałe.

Cartier Declaration EDT 30 ml

















Głowa


bylica pospolita, kminek, neroli, brzoza, bergamotka, mandarynka, kolendra, gorzka pomarańcza

Serce


kardamon, jałowiec, jaśmin, imbir, pieprz, cynamon, korzeń kosaćca

Podstawa



bursztyn, herbata, skóra, wetiweria, cedr, mech dębowy

Jakby ktoś tę informację kiedyś przeoczył to tak, to jest męski zapach :) Jego zakup podyktowany był próbką, którą zużyłam i zakochałam się w zapachu, a kiedy sprawdziłam ile kosztuje okazało się, że to męski zapach. Byłam w szoku, bo nie spotkałam się z kimkolwiek, kto by po zapytaniu albo nawet bez pytania powiedział , że pachnę jak mężczyzna. To nie jest taki mega seksowny zapach ale jest na pewno urzekający i taki inny. Śmiało mogłabym go nazwać uniseksem. Jak na EDT bardzo długo się trzyma.




Yves Saint Laurent Black Opium EDT 30 ml


Głowa

czarna porzeczka, cytrusy, gruszka, mandarynka

Serce

kwiat pomarańczy, zielona herbata, kawa, jaśmin

Podstawa


białe piżmo, nuty drzew

Jest to mój najnowszy zakup-łup z Super-Pharm za 149 zł. Zazwyczaj kupuje wody perfumowane, jednak w przypadku chociażby tego zapachu jest to istotne żeby wiedzieć co się wybiera. Niestety lub też stety, w tym przypadku nie ma to tylko różnicy w intensywności wody perfumowanej a toaletowej, jest też różnica w składnikach. W EDP jest kawa palona a w EDT jest zielona herbata. Ta różnica sprawia, że EDP jest dla mnie okropne, a EDT uwielbiam. /moim zdaniem flakon do niego pasuje bo to n zapach jest dla mnie taki ciemniejszy, tajemniczy.


Giorgio Armani Acqua Di Gioia EDP 30 ml



                          Głowa

cytryna z Amalfi, mięta

Serce

piwonia, różowy pieprz, jaśmin

Podstawa

cedr, francuski labdanum, cukier

Ten zapach jest dla mnie idealny na lato, skwar i duchotę. Należy on do tych zapachów, które ja nazywam "wodnymi". Nie jest duszący, ale pachnie się nim cały dzień. Ta butelka ma tylko 30 ml, a widać ile ją zużyłam w te lato :)

Dolce&Gabbana Dolce EDP 50 ml

















Głowa

neroli, kwiat papaji

Serce

amarylis, grzybień północny, narcyz

Podstawa

kaszmir, piżmo
Bardzo urocze perfumy które kojarzą mi się z wiosną. Ich nazwa może troszkę odstraszać jednak dla mnie nie są ona bardzo słodkie. To nie jest zapach typu Si, Olympea czy Sensuous. Dolce to takie idealne perfumy dla młodej kobiety(20+), jak dla mnie. I do tego ta zatyczka-kwiatek, pięknie wyglądają jako ozdoba :) 

Giorgio Armani Si EDP 30 ml



Skład

Głowa


liście czarnej porzeczki

Serce


frezja, róża

Podstawa


wanilia, ambroxan, paczuli, nuty drzew

Swój flakon kupiłam jako prezent od samej siebie na święta w grudniu 2015, poprzez sklep internetowy Agito. Sam zapach odkryłam dzięki darmowej próbce, którą otrzymałam w raz z zamówieniem z Douglasa. Zakochałam się od razu. To moim zdaniem bardzo kobiece perfumy z dozą elegancji. Co ciekawe po "wypsikaniu się" robi mi się cieplej :D Podobno niektóre składniki perfum mogą sprawiać takie wrażenie. Na mojej skórze są intensywne i trwałe.
świetna nakrętka/zatyczka, kojarzy mi się z kamieniem takim wyrzuconym na plaże, lub z tymi do masażu



Jakie perfumy zamierzam kupić w przyszłości? Christian Dior Miss Dior EDP kupię na pewno i jest to zapach, który widnieje na 1 miejscu na liście zapachów do kupienia. Na pewno kupię też Dolce&Gabbana Light Blue, które kiedyś miałam.




Które perfumy kupię ponownie? Na pewno Si, Sensuous, Declaration. Reszty nie posiadam aż tak długo żeby mieć pewność czy na pewno kupię je ponowie jak wykończę obecne flakony.

Już niedługo pojawi się analogiczny wpis o moich zapachach z niżej półki cenowej :)

A jakie są Wasze ulubione zapachy oraz gdzie lubicie je kupować?

Do następnego razu :)


TEN WPIS JAK I WSZYSTKIE POPRZEDNIE NIE JEST SPONSOROWANY


2 komentarze:

  1. Ładna kolekcja:) też lubię Black Opium właśnie EDT:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że polubimy się z Bo na dłużej :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)