Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 lipca 2016

Zakupy ubraniowe/ Clothing Haul

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Bardzo długo nie kupowałam za bardzo cuchów. Chyba było to spowodowane intuicyjnym przeczuciem, że idą wyprzedaże i na pewno wtedy coś kupię :)



Nie wiem czy widziałyście kiedyś jak na pokazie La Manii były sukienki cekinowe, gdzie cekiny układały się w 2 kierunki w zależności od tego jak przejedziecie ręką po materiale i właśnie jak zobaczyłam te sukienkę w Mango w Warszawie to powiedziałam na głos "no nieee", ku zdziwieniu innych klientek xD od razu ją wzięłam i stwierdziłam, że musi być dobra. Ze względu na moją wystająca pupę i szerokie biodra sukienki muzę zawsze brać większe o rozmiar i na szczęście M wystarczyła. Wiem, że ma ubytki w materiale, ale nie przeszkadzają mi one. 69,90 zł


serduszko....no musiałam

Również w Mango kupiłam ten świetny kombinezon w kolorze khaki, ma długość 7/8 i szerokie nogawki. Do świeżej opalenizny wygląda super. 114,90 zł






Świetne spodnie z H&M za 60 zł. Wysoki stan szerokie nogawki o długości 3/4 coś takiego. Kupiłam je pomimo mojego wahania, ale reakcja najbliższych oraz to jak się w nich czułam po wyjściu z domu, sprawiły, że je zatrzymałam.




To były najszybsze zakupy. Miałam dosłownie 4 minuty na to żeby tam wejść, czyli do New Look i coś kupić lub nie. Capnęłam tę sukienkę i pobiegłam do przymierzalni, cyknęłam fotkę dla narzeczonego, który czekał przed sklepem z siatami. Potem sru do kasy. Spotykam się z bardzo dużą aprobatą a propos tej sukienki ze strony innych. Nie ukrywam, że ma ona kilka przezwisk: piżama, kubanka, oktoberfest...Szukałam po sklepach fajnej sukienki na ramiączka i znalazłam dopiero w ostatnim sklepie do jakiego zaszłam. Jest ona bardzo kobieca i przyjemnie lekka. Rozmiar 36 60 zł.

Nie ma to jak proste zdjęcie, które się obraca po wgraniu... Szukałam jakiś prostych szortów, do chodzenia po domu, do wyjścia z psem itd. Zależało mi tez na dobry materiale i braku ogromnych napisów z logo marki. Te szorty z Reeboka okazały się być strzałem w dziesiątkę. 59,99 zł rozmiar L.

W pewnym małym outlecie w moim mieście kupiłam sukienkę z Vero Mody w odcieniu piasku, długa do kostek z rozcięciami i zapinaną na guziki. Sukienka wygląda nieciekawie na wieszaku, ale wystarczy założyć ją na sylwetkę taka jak moja (bioderka) i już pięknie leży. Lubię ją sobie nazywać safari albo Jurassic Park, bo z tym mi się kojarzy. Koszt 95 zł rozmiar M.








2 raz w H&M kupiłam jeszcze żakiet czarny-biały z suwakami na rękawach (zasuwakami, ekspresami, zamkami- nazwa uzależniona od regionu Polski). Jak on świetnie wygląda z dżinsami... czy to granatowe, błękitne, jasno niebieskie czy szare to to jest cudo. Koszt 50 zł przeceniony z 199 zł... rozmiar 36


Za całe 20 zł kupiłam taki luźny T-shirt rozmiar M, bo uważam że te luźniejsze lepiej leżą, gdy są takie niby za duże. Jasno różowy melanż z kieszonką i nie zagłębokim dekoltem.



Zakupiłam również 2 pary butów. Pierwsza to moje pierwsze wyczekiwane od zeszłego lata Birkenstocki model Gizeh kolor srebrny. Te buty mają chyba tyle samo zwolenników co przeciwników. Fakt nie każdy model do mnie przemawia, ale akurat ten jest świetny, a buty są najwygodniejsze jakie miałam. 227,99 zł. O dziwo mój rozmiar to 36 choć sportowe buty z Reeboka zawsze kupuje 37,5 :)





2 para to balerinki w szpic z z Wittchena, gdybym je kupiła w niedzielę w Warszawie (w poprzednią niedzielę)  to byłabym 100 zł w plecy. Wtedy kosztowały 299 zł (przecenione z 429 bodajże...) a dzień później już 199 zł. Właśnie za tyle je kupiłam. To są idealne buty dla osób szukających eleganckich butów, ale bez obcasa i dla tych którzy mają wąską stopę. Tu już rozmiar 37.





I z cuchów to by było na tyle :)



2 komentarze:

  1. Kocham kombinezony, są takie wygodne :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może oprócz sytuacji kiedy trzeba iść do łazienki :D Tak to to muszę się zgodzić, kombinezony i maxi sukienki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)