Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 listopada 2012

swarovski elements- zakochana od dawna

Druga z 3 przesyłek właśnie doszła, muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z zakupu. Sprzedawca na allegro jest godny zaufania.
2 zestawy kolczyki+wisiorek oraz 2 frotki były zapakowane w kopertę bąbelkową owinięte w folię bąbelkową i włożone do strunowego woreczka. Otrzymałam także obiecany dowód zakupu.
Za całość zapłaciłam 20,98 zł plus 6 zł wysyłka listem poleconym priorytetowym.

Wisiorki i kolczyki posiadają kryształki Swarovski Elements Heart Pendant wielkości 10 mm oraz posrebrzane elementy.

Frotki niby zwykłe, ale kiedy takie same kupiłam latem we Władysławowie na wakacjach, jestem nimi zachwycona. Wtedy kupiłam 2 w jakimś zwykłym sklepie, dałam za każdą 50 groszy, do tej pory się nie rozwaliły ani nie odkształciły. Niechcący znalazłam te u tego samego sprzedawcy co kupiłam biżuterię więc musiałam je mieć.

Jeśli ktoś chce link do sprzedawcy to proszę podać mejla w komentarzu.



Uwielbiam dostawać przesyłki od rana:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)