Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 listopada 2012

Spike'owo- kolce i rock&roll

Rock we mnie siedzi bardzo gleboko i nigdy mnie nie opusci, zaczynajac od muzyki po ubraniu konczac...

Modna biżuteria? Kolce, nity... to co lubie

Poprosiłam kilka dni temu jedną taką zdolną osóbkę z naszego kochanego pingera o wykonanie dla mnie naszyjnika z kolcami, chciałam aby był czarno- biały- bo po prostu tak mi sie ubzdurało w mojej małej główce.

Ta zdolna osóbka to Anna z anuszkadesign.pinger.pl

Muszę powiedzieć, że spisała się znakomicie!
Wszystko było ładnie spakowane  woreczek z organzy no i mały gratisik:D

Teraz tylko skompletować resztę stroju na sobotnie wyjście...

Tylko co ja na siebie założę?

Na pewno do tego naszyjnika coś z dużym dekoltem lub bez, w sensie zabudowane pod szyję- i takie bym preferowała.

Jeszcze raz dziekuję!

P.S- ładny gratisik? kolczyki bedą robić furorę w pracy:D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)