Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 listopada 2012

Rossmann- all make-up 40% off- haul :)

|Uważam, że ta promocja była świetnym pomysłem na zakup po taniości kosmetyków które akurat nam się kończą, na zapas oraz na prezent na gwiazdkę dla bliskiej osoby.Ja dla mojej Mamy mam już prezent od jakiegoś czasu ale skorzystał z tej oferty mój brat- pośrednio oczywiście bo ja w jego imieniu kupilam Mamie podkład z Manhattan. Ona używa znacznie ciemniejszych odcieni także nie będę jej go podkradać.

Ja, natomiast wybrałam sobie w 2 rzutach tylko( ja uważam że tylko) 5 kosmetyków

są to:
Manhattan- Clear Face compact powder odcień 70 Vanilla


Manhattan- Wake UP Concealer odcień 1

Maybelline- Hydra Extreme szminka odcień That's Mauvie

Wibo- Express Growth lakier z refleksami nr 453

Wibo- Art Liner lakier do zdobień nr 16

And that's all!

Czy to dużo?

Na swoje usprawiedliwienie mam to, że szukałam korektora pod oczy, puder miałam już kiedyś i jest cudowny dla cery z trądzikiem-tylko nigdy nie chcieli go przecenić,szminka dosłownie ten sam odcień miałam w liceum czyli ładnych parę lat temu i byłam zachwycona. a nowe lakiery przydadzą się zawsze;)

Z chęcią dowiem się jak Wam poszło kuszenie z Rossmanna:>

1 komentarz:

  1. Tylko, tylko - były Panie które wpadały w amok przez tę promocję ;) robiąc zapasy jakby jutro mieli wszystko zabrać ze sklepów.

    Ciekawa jestem tego korektora.

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)