Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 grudnia 2016

BLOGMAS 9: Projekt denko: listopad i grudzień/ November and December Empties


Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!



W ostatnim denku mówiłam, że to już ostatnie w tym roku, a jednak nie. Ku mojemu zdziwieniu w koszyku z pustakami okazało się być trochę tego z listopada i grudnia więc, chyba lepiej je wrzucić na bloga a potem do kosza :D

1. Gillette Satin Care Sensitive Skin Żel do Golenia z aloesem. Najlepszy żel , który natychmiast po nałożeniu zamienia się w gęsta pianę i ułatwia golenie maszynką. Nogi są tak niesamowicie gładkie po jego użyciu. Obecnie używam takiej samej tylko o innym zapachu :)

2. Bath&Body Works Hawaii Passionfruit Kiss Żel pod Prysznic. Zużycie tego, że lu zasługuje na nagrodę jakąś, bo jest on tak niesamowicie wydajny, że już się zdąży znudzić a tu jeszcze 1/3 opakowania stoi :D Bardzo polecam te żele, szczególnie, że kolekcja zapachów jest ogromna.

3. Po raz milionowy tutaj widzieć ten szampon : Yves Rocher Wygładzający z wyciągiem z ziaren Gombo. Cudowny cudowny i cudowny :D Co tu więcej dodawać o szamponie, którego non stop używam od kilku lat?

4. Coś z makijażu, czyli Estee Lauder Double Wear Light Podkład. to jeden z tych produktów w makijażu, które są bezproblemowe dla mojej tłustej cery. Mówiłam więcej o nim w zestawieniu podkładów dla cery tłustej.


5. Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture. Mój wiosenno-letni szampon, który daje niesamowite uczucie świeżości w lato, po długich kąpielach słonecznych. Dość drogi jak na szampon z drogerii, ale ja go zawsze kupuje na promocji za 14 zł.

6. Avon Treselle woda perfumowana 50 ml. Polecałam je kiedyś na blogu jako tańsze perfumy a dobre. To nie jest jakoś Armaniego, ale za ok 40 zł lub nawet taniej są bardzo fajne. 

7. Avon Aqua Woda perfumowana. Mój zapach letni, jak go wącham to wracam myślami do lipca. Jeśli go kupię ponownie to tylko na sezon ciepełka na dworzu :D

8.  Matrix Total Rsult Mega Sleek Szampon. To będzie obiekt w ulubieńcach roku. Szampon  salonów fryzjerskich dostępny w Drogerii Naturze. Bardzo ładnie pachnie sprawia, że proste włosy są mega śliskie i gładkie oraz jeszcze bardziej proste.





Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)