Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 grudnia 2016

BLOGMAS 7: Mój obecny manicure/My current manicure

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Dziś pokaże Wam jaki manicure ostatnio noszę. Nie jest to hybryda, nie jest to fantazyjne zdobienie tylko ja robiąca sobie paznokcie, a raczej malująca na jeden kolor.
 Zawsze potrzebuje do tego zmywacza do paznokci, pilników, wacików oraz kolor, który chcę nałożyć jak i dobra baza i top coat. Kolor, który wybrałam to Sally Hansen Complete Salon Manicure nr 370 Commander in Chic. Baza to First Base z Essie a top coat to Good To Go również z Essie.



Ostatnio po raz pierwszy w życiu opiłowałam paznokcie  kształcie jakby ostrzej zakończonego migdała, nie wiem jak to się nazywa. Jest zachwycona pomimo tego, że nie jest to jeszcze do końca udana transformacja, jednak trening czyni mistrza.



Jedna warstwa lakieru to dla mnie wciąż za mało i zazwyczaj jeszcze muszę nałożyć drugą.



Tutaj jest prawie końcowy efekt, czyli baza+2 warstwy lakieru+ top coat. Tak wiem, że lakier jest wyjechany na skórę w okół paznokci, ale dla mnie to nie jest problem. Paznokcie zawsze sobie maluję wieczorem po wykapaniu i następnego dnia podczas mycia rąk lub twarzy ten lakier sam odpada więc zanim wyjdę z domu jest już spoko. Bardzo polecam Wam ten kolor takie kakao wymieszane z szarym, mega piękny.

Polecacie jeszcze jakieś odcienie z tej serii??

Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)