Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 grudnia 2016

BLOGMAS 16: Pomysły na prezenty dla niej- książki/ Gift ideas for her- books

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Jeśli poszukujecie fajnych książek dla swojej kobiety lub siostra albo mamy to dobrze trafiliście. Poniżej są 3 pozycje, które ja uwielbiam i szczerze polecam.


Fleur De Force "Jak Być Glam. Przewodnik Po Szczęściu i Urodzie"


To świetna książka dla osób interesujących się kosmetykami i youtubem. Normalnie nie kupuje takich książek, ale rok temu się przemogłam dlatego, że uwielbiam Fleur. Jest to moja ulubiona vlogerka zagraniczna. Dodatkowo pięknie się wysławia, więc to jest balsam dla moich uszu. Książka jest bardzo ładnie wydana, napisana przyjaznym językiem. Zawiera wiele porad, nawet takich , o których wcześniej nie wiedziałam.

Bob Thomas " Walt Disney. Potęga Marzeń"

Teraz coś dla fanów biografii, czyli dla takich potworków jak ja :) Bardzo lubię czytać inspirujące historie z życia ludzi, którzy osiągnęli mnóstwo super rzeczy. Nigdy nie kupuję oraz n ie czytam książek z coachingu czy motywujących, ponieważ dla mnie całą taką robotę robią biografie. Tutaj mamy historię człowieku, o którym chyb słyszeli wszyscy, czy jest tu ktoś kto nie oglądał bajek Disneya? Ten człowiek nie był zadowolony z parku rozrywki , do którego poszedł ze swoimi córkami, więc postanowił stworzyć własny park rozrywki. Dalszą historię kojarzy już każdy. Bardzo polecam tę pozycję.


Susannah Charleson "Tropem Zaginionych. Jak Pies Ratownik Zmienił Moje Życie".

Jeśli dana kobieta uwielbia zwierzęta, zwłaszcza psy to pokocha tę książkę. Historia człowieka i psa łączy się w jedną, dodatkowo możemy trochę się dowiedzieć o tym jak wygląda szkolenia psa ratownika, szkolonego do znajdowania ludzi. Osobiście lubię tego typu książki przedstawiające historie zwierząt i ludzi.



Wszystkie książki ni są drogie, na dodatek kupiłam je z obniżkami cenowymi. Można je znaleźć w internetowych i nie tylko księgarniach. Czytałyście którąś z tych książek?

Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)