Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 marca 2017

Alverde Haul part 1

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!



W poszukiwaniach produktów do makijażu z dobrym składem napotkałam niemiecką firmę Alverde dostępna tylko w drogerii DM. Na początku lutego widziałam na ich insta story zapowiedź nowych produktów w ilości 83 produktów i opadła mi szczena. Stwierdziłam, że muszę je mieć. Oczywiście nie mieszkam w Niemczech ani nikogo tam nie mam. Skorzystałam więc z allegro. kupiłam w sumie 8 produktów, jeśli chcecie dowiedzieć się jakie to czytajcie dalej.


W moje ręce wpadły 3 produkty do ust. Automatyczna konturówka do ust w odcieniu 16 Pretty Mauve(14,90 zł), bo zawsze jak coś ma w nazwie rose lub mauve to jestem za :) Mat Lipstick w odcieniu 20 Magenta Love(24,00 zł) w firmie grubej kredki, jest jak na razie moim ulubieńcem, świetny kolor na wiosnę. Trzecim produktem jest szminka Color & Care odcień 03 Rosy Nude(29,00 zł), której jeszcze nie używałam, ale ładnie pachnie.



Płyn micelarny ma dziwny taki mglisty kolor, dziś idzie w użycie więc trzymajcie kciuki, żeby nie wypaliło mi twarzy :D (16,00 zł)


BB krem w odcieniu Hell((29,00 zł)dla anglisty skojarzenie jest jedno xD). Ciekawa jestem jak wypadnie w porównaniu z bb kremem z Purobio.


Podkład Perfect Cover Foundation & Concealer(35,00 zł) pachnie migdałami  i jak na razie po 1 użyciu jest ok, zobaczymy jak będzie się sprawował na dłuższą metę. Posiadam odcień 10 Vanilla.
Po lewej podkład po prawej krem BB.


Tutaj widzicie zapowiedź hitu hitów, ta mi się wydaje. Jest to puder o działaniu Soft Focus, czyli Puder Pure Beauty(29,00 zł). Nie będę nic więcej o nim pisać żeby nie zapeszyć.


Tutaj jest małe rozczarowanie, jeśli chodzi o 1 wrażenie. Może produkty, okażą się być bardzo dobre w użytkowaniu i względnie wybaczę tym 3 kółeczkom gramaturę rzędu 7,5 grama razem. Za to pewnie na wyjazdy będzie taka paleta świetna. Mój odcień tego Contouring Kit to 01 Light (44,00 zł). Mamy tutaj rozświetlacz, puder oraz puder do konturowania, wszystkie kremowe.

Od dołu rozświetlacz, puder oraz puder do konturowania.

Ceny w porównaniu z MACiem to czysta przyjemność chociaż, jeśli mieszkacie w Niemczech to na pewno dla Was taka "impreza" wyjdzie taniej :)

Macie coś z tej firmy i możecie polecić lub odradzić? Za jakiś czas na pewno pojawią się moje przemyślenia na temat tych kosmetyków.


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

4 komentarze:

  1. Ja z Alverde miałam kilka produktów, ale głownie do kąpieli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do kąpieli nie mam, w sumie żadnej pielęgnacji od nich, ale muszę sobie sprawić :)

      Usuń
  2. Kupowała bym pewnie gdybym miała stacjonarny sklep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wtedy byłyby też tańsze. Też bym tak chciała.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)