Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 grudnia 2016

BLOGMAS 22: Rossmann, Matras i Relay- Christmas haul

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

kubek i miska z 2 różnych sklepów a pasują do siebie jak rodzeństwo :D

Dziś miałam chwile wolnego czasu i poszwędałam się po sklepach w poszukiwaniu niczego i wyszłam z 3 reklamówkami :) Natrafiłam na fajne promocje także wyruszcie jutro do tych sklepów to może Wam też się uda :)


W ssklepie Relay wymieniłam punkty Payback na magazyn Elle Decoration, którego nigdy wcześniej nie miałam więc zobaczę czy jest warty 13,99 zł:D


W Matrasie skorzystałam z oferty 50% na dekoracje świąteczne i kupiłam za 12,50 zł kubek oraz zestaw do ozdabiania prezentów świątecznych za 6,50 zł. Przy okazji wzięłam też jeden z moich ulubionych filmów na DVD za 14,99 zł.

W Rossmannie wiele ozdób choinkowych i nie tylko było przecenionych o aż 70% i w ten sposób kupiłam miskę za 8,99 zł, 2 drewniane zawieszki za 1,79 zł każda plus 1 za 2,39 zł, zestaw 12 zawieszek drewnianych za 2,99 zł oraz uroczy zaparzacz do herbaty za 2,99 zł. Deal życia xD

Polecam udać się do tych sklepów jeśli pakowanie prezentów oraz dekorowanie mieszkania czy choinki jeszcze przed Wami :)


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)