Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 grudnia 2016

BLOGMAS 14: Moje włosy po rezygnacji z farbowania/ My hair after giving up colouring -update :)

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

2 lata minęły od mojego ostatniego postu z aktualizacją stanu włosów. Po farbie nie pozostał prawie żaden ślad. Włosy wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Przez te 2 lata włosy podcinałam 2 razy z czego ten drugi raz nie był dla mnie zbyt miły. Pani fryzjerka postanowiła oprócz wycieniowania włosów przy twarzy również wycieniować je z tyłu i z boku...Fakt dużo farbowanych dzięki temu włosów rok temu spadło na podłogę, ale moje cienkie i rzadkie włosy plus takie cieniowanie to nie był dobry pomysł. od ponad roku ie byłam u fryzjera, bo boję się o swoje życie :D Nie wiem po co mam za każdą wizytą pozbywać się takiej samej ilości włosów, jaka mi odrosła... W tym momencie również postanowiłam na przesunięcie przedziałku na środek i zapuszczenie grzywki. Jestem bardzo zadowolona z tej zmiany i czekam aż jeszcze troszkę ona odrośnie. W przyszłym roku biorę ślub także jak rozwiąże się sprawa czesania mnie na ten wielki dzień na prawdę nie wiem. Mam ochotę zrobić sobie włosy w stylu Mariny, żony Szczęsnego. Jednak jestem tak pochłonięta sprawami zawodowymi, remontem mieszkania i organizacją weselno/ślubną, że nie mam do tego głowy. Włosy nadal zapuszczam, jakby ktoś pytał.


poniżej kilka zdjęć :)


rok temu w październiku 2 kolory na głowie... październik 2015


po wizji fryzjerki, czyli kilka piórek na głowie, grudzień 2015


luty 2016


maj 2016


sierpień 2016


W sierpniu grzywka była takiej długości, już z przedziałkiem na środku


aktualnie wyglądają tak


a tutaj różnica w kolorze końcówek i włosów przy twarzy


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)