Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 grudnia 2016

BLOGMAS 21: Prasówka z Angli/ Magazines from England

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Mój brat przyjechał na Święta z Anglii i przywiózł mi kilka gazet, bo wie, że lubię czytać po angielsku i robię to znacznie częściej niż po polsku. do rannej herbatki będzie w sam raz. Poniżej pokaże co dostałam.



Bardzo lubię magazyn Red, szkoda, że akurat nie ma żadnych dodatków, ale nic nie szkodzi. 




W środku znajdują się 2 próbki zapachów J'adore Dior i Victor&Rolf Flower Bomb



W Cosmopolitanie, którego polskiej wersji nie czytałam od lat, jest kilka ciekawych artykułów, do których zamierzam się jutro dobrać. Bardzo podoba mi się jego cena- tylko 1 funt :)



Reklama pierścionków od Pandory, które kojarzą mi się ze złotymi pierścionkami Lisy Eldridge.


Tutaj znów fajna cena 1,99 funta, a samo czasopismo jest mi akurat nie znane, ale jestem na etapie remontu i urządzania nowego mieszkania, więc im więcej inspiracji tym lepiej.



Niestety i zawsze mam "szczęście', że jak dostaje z Anglii gazetę codzienną, to akurat na okładce jest smutne lub historyczne wydarzenie. Kiedyś dostałam z Brexitu a wczoraj z zamachem w Berlinie :( Tym razem to The Times.

Lubicie czytać w innym języku niż ojczysty? :)


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)