Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 grudnia 2016

BLOGMAS 20: Co jest w mojej torebce? What's in my bag?

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Co jest w mojej torebce, czyli o co zazwyczaj zabieram ze sobą, gdy mam większa torbę. Zawsze mam portfel, ja akurat lubię te długie. Ten jest skórzany z Wittchena i sprawuje mi się bardzo dobrze. Z tej firmy mam też wizytownik, którego ja używam do kart lojalnościowych do sklepów,  tym że on jest czerwony, co znacznie ułatwia życie :D Z Nuxe mam tez mała kosmetyczkę gdzie trzymam Blot Powder z MAC oraz 2 próbki perfum, które testuję. Oprócz próbek mam tez perfumy w większej butelce. Jest to tylko 30 ml flakon wody toaletowej Black Opium od YSL i nie jest on ciężki. Jako, że w ciągu dnia nauczam to zestaw typu długopis, ołówek oraz notes  czy kartki samoprzylepne to niezbędne rzeczy w mojej torbie. Woda oraz jakieś coś słodkiego to absolutny mus w moim przypadku. Mam też kart e płatnicza i inne karty do sklepów, które już nie mieszczą się w wizytowniku :D W kosmetyczce z kotem mam higieniczne sprawy ;) w razie niebezpieczeństwa mam tez gaz. Słuchawki marki Phillips to była bardzo dobra inwestycja, bo służą mi od roku i nadal się nie zepsuły, odpukać w niemalowane. I ostatnia rzecz to żel antybakteryjny z Bath&Body Works, który pomaga w wielu sytuacjach, nie zastąpi umycia rąk, ale dla osoby, która większość życia jest po za domem w różnych miejscach to jest przydatna sprawa.


Sama torebka to Wittchen, kupiłam ją na akcji w Lidlu. Ma duże rączki, co ułatwia życie zimą, gdzie dużo torebek nie chce przejść przez płaszcz.







Bloger mnie dobija z tym wykręcaniem zdjęć:(

Już tylko 4 dni do Świąt :D


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)