Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 grudnia 2016

BLOGMAS 23: Pakowanie prezentów/ Wrapping gifts :)

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Już jutro Wigilia i bardzo się z tego powodu cieszę. Zazwyczaj w naszym domu prezenty pakuję ja, bo to lubię i sprawia mi to przyjemność. Tym razem do tego zadania posłużył mi papier do pakowania z Rossmanna-czerwono-biały oraz szaro turkusowy z Jysk. Przydały mi się również kokardki oraz taśmy z zestawu do pakowania z Matrasa, które pokazywałam wczoraj :)






Jak tam u Was idzie pakowanie prezentów? :)



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)