Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 grudnia 2016

Ulubieńcy grudnia/ December's favourites

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Wypoczęta i objedzona wracam po świętach :D Zastanawiałam się wcześniej czy grudniowi ulubieńcy mają sens, jednak doszłam do wniosku, że niesprawiedliwe jest pokazywanie w ulubieńcach całego roku czegoś, co kupiłam w grudniu lub listopadzie mimo tego, że mi się ten kosmetyk sprawuje wyśmienicie. Dlatego czytacie ten post :D




Pianka Micelarna do Oczyszczania z Płatkami Róży od Nuxe to mój ulubieniec ostatnimi czasy do mycia twarzy, szczególnie kiedy na zewnątrz jest mróz i biedna buzia nie lubi być dodatkowo tarmoszona przez mocny oczyszczacz :) i ta pięknie pachnie różami <3

Żel do kąpieli i Pod prysznic Żurawina z Migdałem od Yves Rocher. Wyciągnęłam go z szuflady na okres świąteczny, bo tak tez mi się kojarzy ten zapach. Ciała po umyciu tym żelem pachnie jak żelki, na prawdę. Mam też krem z zestawu oraz żel do mycia rąk i wszystkie 3 pachną obłędnie. Zastanawiam się nad zakupem zapasu :D


Korektor Select Cover-Up w odcieniu NW15 od MAC. Po 2 latach prawie używania korektora Pro Longwear przerzuciłam się na coś z łatwiejsza aplikacją, czyli korektor w tubce. Bardzo lubię go nakładać gąbeczką all blending sponge również od MAC. Używam go pod oczy i sporadycznie na inne zmiany na twarzy. Bardzo się polubiliśmy :)


Róż Plum Foolery o wykończeniu Sheertone Shimmer od MAC. Aparat w moim telefonie nie oddaje jego pięknego koloru, śliwki z poświatą. Sprawdźcie sobie w internetach jaki to piękny odcień, o którym mało słyszy się na youtube czy blogach. Miałam go na sobie m.in. w Wigilię.




Tylko 4 rzeczy, więc tym razem mi się udało, jeśli chodzi o nie pisanie o 10 rzeczach :D A jacy byli Wasi ulubieńcy?


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)