Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 grudnia 2016

BLOGMAS 12: Pomysły na prezenty dla mężczyzn część 2/ Christmas Gift ideas for men part 2

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!



Porządny zegarek jedna z 2 typów biżuterii jaką toleruje u mężczyzn, druga to obrączka. Taki zegarek, który starczy an lata niestety jest dużym wydatkiem dla większości osób jednak zawsze można kupić go raty lub łożyć się  rodzinką. N 2 zdjęciu jest zegarek, na który złożyły się w sumie 3 osoby. Najważniejsze jednak, że tata był zadowolony:) Dodatkowo, ładuje się on na baterie słoneczne więc dla fanów gadżetów i bajerków w eleganckim wydaniu ten prezent będzie w sam raz

o to kremy, które polecam, oczywiście akurat takie ładne zdjęcie musiał bloger mi odwrócić....nie umiem tego naprawić, ktoś wie? :(:( :(

Krem do twarzy i pod oczy. Ja wiem, że wielu mężczyzn uważa , że to babskie i nie męskie i w ogóle i w ogóle. Ja tam nie lubię jak mnie całuje lub przytula się do mnie szorstka twarzy i rysuje mi moją buzię. z resztą jak wasza 2 połówka spędza trochę czasu na dworzu np. w pracy w warunkach każdych, to wie jak czasami boli skóra lub szczypie. Dobrej jakości kremy, takie jak te z Nuxe, koniecznie z dopiskiem MEN, żeby nie było, że damskie, to super opcja dla każdego podbieracza kremu żony. :D






 Niby to banał, ale kto nie lubi mieć ciepło w rączki zimą? Chyba wiemy jak elegancko może wyglądać facet z rękami na kierownicy w takich rękawiczkach. Skórzane rękawiczki w kolorze czarnym lub brązowym sprawdzą się zawsze. Te z Wittchen, kupiłam podczas grudniowej akcji w Lidlu, opłacało się.



Ciepła i wygodna bluza wkładana z dobrego materiału to mus dla fanów przesiadywania na kanapie jak i tych, dla których siłownia jest drugim domem. Tutaj fajna bluza Pumy za 129,99 zł w sklepie Martes Sport.



Gry planszowe, karciane to jest to co udowadnia tylko, e mężczyźni to wieczni 3-letni chłopcy :D Ale w końcu ktoś z nimi w te gry gra, a tymi ludźmi jesteśmy my kobiety. Ja tam uwielbiam tego typu gry a jeszcze bardziej lubi je mój mężczyzna. Akurat tutaj pokazuję grę, a raczej dodatek do gry iKnow, jednak super opcją jest te gra "Gra o Tron". Obecnie poluję na nią w jakieś dobrej cenie.















Jako że James Bond to mężczyzna z krwi i kości to ma wielu fanów, a co jest lepsze od jednego filmu z agentem jej królewskiej mości? 3 filmy w jednym opakowaniu :) Roger Moore już stoi i czeka w swoim garniturze żeby umilić nasze wieczory. Dla fanów serialów fajnym pomysłem jest kupno takiego na płycie DVD, lub kilku płytach jak w tym przypadku. Ja, nie fanka polityki, przepadłam po obejrzeniu 1 odcinka. Od tamtego momentu w naszym domu są już 4 pudełka z 4 sezonami serialu "House of Cards". Nie mogę się doczekać następnego sezonu.

Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)