Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 grudnia 2016

BLOGMAS 13: Moje zamówienie z Fabioli :)/ My Fabiola purchase

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!




Jeśli czytacie moje posty na blogu od dłuższego czasu to wiecie, że mam w swoim posiadaniu dużo torebek marki Wittchen. Każdego jednak czasami nachodzą takie momenty, że ma ochotę na zmianę czy małą odskocznię. Takim trafem znalazłam się na stronie DaWanda, gdzie znowu znalazłam butik Fabioli :) Butik polskiego projektanta, gdzie torebki są szyte ze skóry ręcznie i są w bardzo okazyjnych cenach. Kiedy je kupowałam była jeszcze promocja 15%, więc szkoda było nie brać. Kupiłam 3 z myślą, że 1 będzie dla mojej mamy, jednak mam po stwierdzeniu, że są ładne, ale "zbyt młodzieżowe" moja mama zrezygnowała. Tym czasem ja jedną szarą torebkę już miałam więc wymienię ją na ten sam model w innym kolorze, skórze i okuciu. Torebka powędrowała z powrotem, a ja jej następczynię dostanę po świętach.



Co ze mną zostało? Te dwie urocze panny.


Najpierw przedstawię Wam Fabioletkę w skórze Black Snake 

Długość paska: 135 cm (łańcuszek z możliwością regulacji)
Wysokość: 14 cm
Szerokość: 21 cm
Głębokość: 6 cm


Jest to malutka torebka, ale jakże śliczna, dla mnie jest jak mały cukiereczek. Pięknie lśni a sam wzór nie jest bardzo ostentacyjny i nie rzuca się w oczy. Według mnie na plus jest także czerwona, satynowa podszewka bo w końcu widzę lepiej co mam w środku :) Pasek jest łańcuszkowy jednak w miejscu, gdzie leży na ramieniu jest fragment ze skóry więc pasek nie wrzyna się w bark. To taka idealna torebka na wszelkiego rodzaju imprezy i ma frędzel, co ja tak uwielbiam.



Druga to model Fabulous wykonany z granatowej skóry nubuk i również srebrnym okuciem i suwakiem. Jak widać po wymiarach poniżej jest ona nieco większa, jednak jej wygląda bardzo się różni od poprzedniej. Chciałam mieć koniecznie coś z nubuku lub weluru. I tak padło na granatowy kolor, który uważam świetnie pasuje do mojego zimowego czerwonego płaszcza :) Jeszcze jej nie testowałam więc już nie mogę się doczekać kiedy to zrobię. Najpierw jednak muszę ją zaimpregnować specjalnym środkiem, bo wiecie skórę z włosiem lepiej zaimpregnować niż potem doczyszczać.

Długość paska: 135 cm (łańcuszek z możliwością regulacji)
Wysokość: 16 cm
Szerokość: 24 cm
Głębokość: 6 cm






















Za te 3 torebki z darmową przesyłką od 250 zł zapłaciłam jakieś 259 zł.

Jak Wam się podobają te dwie panny? Może macie same torebki z tej firmy i możecie mi jakąś polecić?


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)