Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 grudnia 2016

BLOGMAS 18: Recenzja/Review: Clinique Beyond Perfecting Powder Foundation+Concealer

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Dziś będzie recenzja, bo dawno nie było takiego postu:)

Ten puder możecie kupić w różnych cenach, bez promocji w perfumeriach internetowych kosztuje on 169 zł (Sephora i Douglas), jednak ja swoją sztukę kupiłam z 20% obniżką. Mam go już ponad rok więc jestem gotowa się wypowiedzieć. Co prawda obecnie częściej używam pudrów MAC jednak na pewno nie zapominam o tym kosmetyku. Po pierwsze ma bardzo fajne opakowanie srebrno białe a wieczko może śmiało służyć za lusterko. Samego produktu jest aż 14,5 g, a pod nim znajduje się praktyczna gąbeczka, z której jak widać na zdjęciu bardzo korzystam. Mój odcień to 0.5 breeze (VF-P), co ma chyba być skrótem od very fair-pale, czyli bardzo jasny. Używam go na 3 sposoby. Jako puder pod oczy, jako puder na twarz lub jako podkład. w tym celu moczę lekko pędzel lub gąbeczkę. Produkt ten ma fajne krycie i bardzo ładnie wygląda na twarzy. Nie zapycha porów ani nie podkreśla zmarszczek w prost produkt idealny :) tylko trochę za drogi xD



 i ma w środku lusterko :D




Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)