Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 grudnia 2016

BLOGMAS 2: Black Friday/Weekend/Cyber Monday - moje łupy

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Jak wszyscy wiemy w Polsce Black Friday to nie to samo co w USA, ale nie ma w tym nic złego, bo w końcu my nie świętujemy Święta Dziękczynienia.

Ja od dawna czekałam na obniżki, z tej okazji miałam listę, której się trzymałam. Nie udało mi się kupić wszystkiego co chciałam, ponieważ w kilku sklepach miałam pecha i akurat tych rzeczy co chciałam akurat nie mieli ;/ poniżej pokażę Wam rzeczy, które kupiłam wraz z cenami.Zakupy zrobiłam w Black Friday, Cyber Monday i w weekend między tymi dniami :D



Empik



Udało mi się za 14,99 zł dorwać kubek o dość sporych rozmiarach z kolekcji rzeczy, które mają na sobie sławne cytaty z filmu "Miś"- tutaj link http://www.empik.com/mis-kubek-bardzo-porzadna-dziewczyna-fosuny,p1125322141,gadzety-p  . Ten tekst jest petardą i strasznie mi się spodobał. Dodatkowo zamówiłam sobie płytkę z największymi przebojami Spice Girls za 18,99 zł.



Jysk



Udało mi się kupić tam to co chciałam. Najbardziej cieszę się z kremowego koca, który był przeceniony z ponad 100 zł na 40 zł :D, dodatkowo kupiłam czarny koc i pudrowo-różowy, one są już cieńsze i trochę mniejsze, ale również kosztowały 40 zł. wybrałam także pasującą do czarnego koca poduszkę za 15 zł oraz 2 dodatkowe poduszki w pudrowo-różowe różyczki na ciemnym tle, każda za 35 zł.



C&A





Przez internet z dostawą do sklepu zamówiłam ze zniżką 20% 3 zwykłe T-shirty na długi rękaw, które w składzie mają 95% bawełny, 2 rozmiarze XS i 1 w rozmiarze S, szary melanż, kremowy i ciemnoniebieski. Dla mnie taka odzież to podstawa jesienią i zimą.


Esotiq


Zawsze czekam aż przecenią tu zestawy majtek bawełnianych 3 paki i tym razem udało mi się kupić 2 zestawy z 40% zniżką. Zdjęcia nie wstawiam, bo to w końcu majtki :D



Yves Rocher


W Yves Rocher jakoś nic mnie nie zachwyciło oprócz zestawu świątecznego z edycji limitowanej Żurawina i Migdał za ok. 30 zł, w którego skład wchodzą żel do mycia rąk, żel pod prysznic i krem do rąk.

Fabiola


Przeglądając oferty na DaWandzie trafiłam na ofertę 15% na torebki z firmy Fabiola, należącej do projektanta. Niestety zamówiłam je późno wieczorem we wtorek, a wysyłka to od 3-5 dni roboczych i na razie do mnie nie dotarły, ale jak to się stanie to pochwalę się tutaj. Zamówiłam w sumie 3 sztuki w tym 1 dla mojej mamy.

Douglas


Tutaj nie chce się rozpisywać i zapraszam z tego miejsca na jutrzejszy post, gdzie pokaże Wam moje zakupy ze zniżką 20%. Na zachętę małe zdjęcie :D


A wy coś upolowałyście? :)

Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)