Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 marca 2019

Warsaw Mineral Expo i mini zakupy w Warszawie

Cześć Wszystkim!

W Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie można było się wybrać na giełdę minerałów i biżuterii Warsaw Mineral Expo organizowaną raz w roku.

Poniżej na zdjęciach są rzeczy, które kupiłam na targach i pozostałe rzeczy kupione po za targami.



Piękny agat, taki wyszlifowany, będzie idealny do zdjęć :D.


Nasza zdobycz, czyli Celestyn, który jest większy niż dłoń. Na żywo jest przepiękny, trudno to pokazać na zdjęciach.


Zainspirowana już dawno pierścionkami makijażystki Lisy Eldrige, długo szukałam tego typu pierścionków, a że uwielbiam szmaragdy to tadam. Mam namiary na tych państwa w internecie, także jakby ktoś chciał to niech napisze w komentarzu:).


Na innym stoisku kupiłam pierścionek handmade także ze srebra i krzemienia pasiastego, który ma z boku regulację. Tutaj też mam namiary jakby co.



Bardzo dawno temu kupiłam sporo wód toaletowych w Zarze (bo nic innego wartego uwagi tam jak dla mnie nie ma), i jeden zapach nadal robi wrażenie na innych, kiedy go mam na sobie. Postanowiłam kupić go ponownie i jak się okazało ma on inny flakon plus dokupiłam mini wersję, którą trzymam w biurze.
Mało jest na Youtube filmów w języku polskim lub angielskim o kosmetykach marki dr Hauschka. Będąc w Złotych Tarasach zobaczyliśmy z mężem, że Douglas chyba przeszedł jakiś remont i weszliśmy zobaczyć. Na końcu mieli takie szafy z produktami naturalnymi i tam skusiłam się na 2 zestawy miniaturek korzystając z mojej 20% zniżki urodzinowej. Kilka kosmetyków już używałam i jestem nawet zadowolona.


Kilka zdjęć z targów :). Klikając na zdjęcie możecie je powiększyć.






Byliśmy z mężem na wykładzie dr Suleja, który był fantastyczny :).




2 komentarze:

  1. wooow jakie dziwne rzeczy:D mnie kamienie aż tak nie ręcą,ale pierścionki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zakupu noszę je na zmianę :).

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)