Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 grudnia 2016

BLOGMAS 15: Moje ulubione pędzle/ My favourite brushes

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Przez kilka lat interwsowania się makijażem dorobiłam się sporej gromadki pędzli. Jedne kocham drugich nienawidzę a jeszcze inne są takie sobie. Dziś pokażę Wam te, które uwielbiam.

 Hakuro H65 używam do nakładania cienia bazowego na całą powiekę. Sprawdza się wyśmienicie szczególnie dzięki specyficznej przycięciu włosków w taki lekki trójkąt.


Hakuro H50 to mój ulubieniec do nakładania podkładów płynnych. Nie robi smug i równomiernie nakłada kosmetyk. Nie wchłania też dużej ilości podkładu. Ciężko go domyć chyba, że ma się mydło biały jeleń w kostce, wtedy idzie znacznie łatwiej.


Hakuro H24 skośnie ścięty pędzel do różu to najbardziej miękki pędzel z tych tu pokazanych. Z pewnością muszę dokupić jakieś 2 egzemplarze.


Hakuro H22 to pędzel wielozadaniowy, którego ją używam do rozświetlacza. Bardzo miękki i bardzo łatwy w użyciu.


Hakuro H77 to pędzel do rozcierania lub do załamania powieki. W obu przypadkach sprawdza się rewelacyjnie.


Kozłowski 503 eyeliner to najgenialniejszy pędzel do eyelinera w żelu czy kremu czy w słoiczki jak zwał tak zwał. Swojego używam do Fluidline z Mac i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Mam obecnie 3 sztuki :-D  Jest też bardzo tani.


Pędzel no name za jakieś 6 zł z drogerii kupiony lata temu i tak żałuje, że nie mam takich więcej.


Sephora nr 31 Pro Smoky Crease to przepiękny pędzel to załamania powieki, jednak lepiej się sprawdzi u osób, które mają sporą powiekę i wysoko nad oczami brwi. Jest to dość sporawy pędzel, ale sprawdza się znakomicie. Do tego ta długa piękna rączka :)
Zawsze swoje pędzle kupuję na promocjach i wyprzedażach. Obecnie czaje się na pędzel z Sephory typu duofibre jednak czekam na dobrą ofertę bo 20% mnie nie satysfakcjonuje :)



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)