Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 lutego 2018

Nowe sprzęty: Dyson V8 Absolute

Cześć Wszystkim!




Podczas poszukiwań najlepszego dla nas sprzętu do kuchni, łazienki i nie tylko zrobiłam porządny reaserch. W tego typu postach będę Wam pisać o tym, które sprzęty wybraliśmy i jak się sprawują jak na razie.



W pierwszej odsłonie opowiem trochę o naszym odkurzaczu bezprzewodowym marki Dyson. Model, o którym mówię to V8 Absolute. Obecnie, czyli 15.01.18 cena tego odkurzacza w kilku sklepach internetowych waha się pomiędzy 2265 zł a 2590 zł.




Jakie znajduje minusy? Jak dla mnie są 2, czyli kolor...Bardzo nie lubię orańży, pomarańczy i ich odcieni, a niestety nie mamy możliwości wyboru koloru. Po drugie cena. Sama w sobie wysoka jak na odkurzacz jednak jak porównam sobie go do jakich kolwiek odkurzaczy, które były używane w moim domu rodzinnym to wiem, że zapłaciłabym drugi raz za niego tyle samo. Oczywiście, jeśli ktoś jest przynajmniej tak zaradny i sprytny jak ja może wynegocjować niższą cenę. Tak jak zrobiłam to ja ze wszystkimi sprzętami w naszym domu.


 Jakie w takim razie są plusy? No to podwijam rękawy i już śpieszę z odpowiedzią.



Sama jego istota, czyli brak kabla to jest coś co ja zawsze chciałam, aby mój własny odkurzacz miał. Czy to poprzednie zdanie jest w ogóle po polsku? Nie muszę wyłączać odkurzacza nachylając się non stop, co jest szczególnie ważne kiedy w pomieszczeniu jest sporo nóg od stołu, biurka, krzeseł czy innych mebli tak jak i w przypadku różnych zakamarków. Oczywiście nie można zapomnieć o przekładaniu kabla ze względu na niezbyt korzystnie rozmieszczone kontakty w domu, które też nie należy do przyjemnych. Dodatkowo sama główka odkurzacza rusza się dość inteligentnie, tak jakby sama wiedzieła, że trzeba sie obrucić.



Moja wersja tego odkurzacza zawiera kilka końcówek, które w  zależności od tego co chcemy posprzątać to wymienia się je. Jest końcówka do podłóg, do dywanów, do mebli tapicerowanych, do sufitów, do schodów i do kurzu. Ze wszystkich korzystam, ale wiadomo, że te do twardych podłóg, dywanów i mebli tapicerowanych "chodzą" najczęściej.



 Wcześniej dość często myślałam sobie, że przydałby mi się ręczny odkurzacz. Coś rozsypie się przy toaletce czy w kuchni i wtedy jak tylko pomyślę o wyciagniu całego utsrojstwa to wszystkiego się odechciewało. Teraz długą rurę odczepiam i albo sam albo z inną końcówką mogę sprzątnąć czy podłogę czy blat, czy tak jak po remoncie odkurzałam górę prysznica :D W ręku ten odkurzacz nie jest ciężki także to nie jest problem. Moje mieszkanie ma niecałe 100 m² a jestem na 1 ładowaniu w stanie odkurzyć całą podłogę plus dywany plus wszystkie meble tapicerowane (narożnik, łóżko, fotel, podnóżek, sofka). Producent deklaruje 40 minut pracy odkurzacza na 1 całym ładowaniu i przy normalnym trybie (bez opcji max.). W porównaniu z jego poprzednikami, czyli V7 i V6 ma ten odkurzacz najmocniejszą siłę ssania 115 AW, największą pojemność pojemnika oraz najdłuższy czas pracy. Z 2 strony trzeba go ładować 5 godzin do pełnego naładowania, gdzie poprzednim wersjom zabiera to 30 minut i 20 minut. 


Zbiera tak kurz jak i drobne rozsypane rzeczy: mąkę, sól a także włosy. Nie wiem jak to jest z sprzątaniem sierści, ponieważ jeszcze nie mamy zwierząt, ale  z tego co widziałam na filmach na youtube to wygląda to fajnie.




Bardzo łatwo opróżnia sie pojemnik na brud zebrany przez urządzenie. Nigdy jeszcze nie miałam takiej sytuacji, żeby mi ten pojemnik zapełnił się podczas sprzątania. Jak widać naszej stacji dokującej nie mamy jeszcze przytwierdzonej do ściany, ale to nastąpi w ferie.

Jeśli macie jakies pytania to chętnie odpowiem.
Wszystkie info znajdziecie na tej stronie:  https://www.dyson.pl/odkurzacze/bezprzewodowy/dyson-v8/features.aspx

Sama przed zakupem przekopałam całą stronę. Oczywiście post nie jest sponsorowany :).

6 komentarzy:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)