Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 stycznia 2018

Kosmetyki z Super-Pharm

Cześć Wszystkim!

Jeśli chodzi o promocję 2+2, która była niedawno w Rossmannie, to skorzystałam z niej tylko na produkty spożywcze, które rzadziej są przeceniane. Na pewno będzie post o jedzeniu :). Gydyby można było skorzystać z takiej promocji wielokrotnie to na pewno coś bym kupiła.




Byłam natomiast w Super-Pharm i kupiłam kilka rzeczy. Trochę byłam zaskoczona, że w tej sieci też starają się zapełniać półki kosmetykami z dobrym składem lub bio.




Po raz pierwszy kupiłam coś z firmy Kneipp, o której słyszałam wiele dobrego. Wkręciłam sie ostatnio w masaż, szczególnie jeśli chodzi o moje biedne plecy i dlatego postawiłam na olejki. Kupiłam ten różowy, który mam nadzieję, że nie będzie pachniał samym migdałem, bo nie przepadam za tym zapachem.






Kupiłam też drugi olejek, który chyba w Rossmannie miał cenę na dowiedzenia, więc był mocno przeceniony. Tutaj mamy olejki: arganowy, marula, rącznik i oliwka. Butelki w obu przypadkach są szklane, co akurat mi sie podoba. Zobaczymy za jakiś czas czy mi się sprawdzą.


Z doktora Konopki kupiłam odżywkę do włosów o dość nietypowym wyglądzie. Kosztowała 17.99 zł i jest spora. Mam nadzieję, że przy moich kłopotliwych włosach się sprawdzi. Została wyprodukowana w Unii Europejskiej więc tu jest plus. Butelka ma pojemność aż 500 ml, a że ja muszę myć włosy codziennie to na pewno taka pojemność mi się przyda.

I to wszystko co kupiłam, nie ma tego dużo, no bo i po co? :)


8 komentarzy:

  1. Też właśnie wczoraj skorzystałam z promocji na przekąski w Rossku. Natomiast w SP dawno nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby częściej żywność tak fajnie przeceniać:).

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks :) I subscribed to your blog as well.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet nie chadzam do drogerii bo w tym miesiącu tak poszalałam że to aż boli xd zatem nie będę się kusić ;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wchodząc wtedy do SP niby tez chciałam tylko 1 olejek kupić xD Dzięki za zaobserwowanie, równiez obserwuję :).

      Usuń
  5. Kneipp ma bardzo fajne olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych do kąpieli nie przetestuje, bo mam prysznic, ale te do ciała są w trakcie testów .

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)