Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 lutego 2016

Skin 79 let's start testing!

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Pamiętacie te czasy jak wiele dziewczyn zachwycało się tym różowym kremem BB z Skin 79? Wtedy byłam studentka na studiach licencjackich i o kremie za ponad 100 zł mogłam sobie pomarzyć. Trochę czasu minęło, a ja zaczęłam myśleć o kremach azjatyckich jako o czymś co mogłabym przetestować.

Do you remember those times when so many girls on blogs where amazed by the Hot Pink BB Cream from Skin 79? I was a student on my BA studies then so i couldn't afford buying a bb cream for more than 100 złotych. It was so long time a go and I'm still kind of thinking of getting myself one.



Całe zamówienie/ All goodies that came to me

Co tam widać na zdjęciu? What can you see in the picture?

-Super+Beblesh Balm Triple Functions Green SPF 30 PA++
-Super+Beblesh Balm Triple Functions Orange SPF 50+ PA+++
-Super+Beblesh Balm Triple Functions Purple SPF 40 PA+++
-Super+Beblesh Balm Triple Functions Bronze SPF 50+ PA+++
-Super+Beblesh Balm Triple Functions Hot Pink SPF30 PA++
- VIP Gold Sper Plus BB Crem SPF 30 PA++
- BB Cleanser
- Pearl Luminate Brilliant Deep Cleanser


Podobno te kremy są podrabiane dość często, więc lepiej zamawiać je ze sprawdzonego źródła. Ja pokusiłam się tylko na kilka próbek. Zamówiłam je ze strony wyłącznego polskiego dystrybutora. Wcześniej zapytałam się na fanpage'u firmy czy te kremy zawierają parabeny lub parafinę. No co, lepiej zapytać przed zakupem :) Osoba, która mi odpisała powiedziała, że kremy jak to ona określiła"w walcu" na pewno nie mają. Szkoda, że nie ma składów na saszetkach z próbkami. Jeśli macie któryś z tych kremów i mogłybyście podesłać mi zdjęcie lub linka ze zdjęciem składu to będę wdzięczna :) to mój adres patii_t@wp.pl

I heard that those creams are often to buy on the internet as fake ones. The only reasonable way to getting one for yourself is to buy it via the only Polish distributor ofcourse in Poland :D I boght onle few samples just to check if they are suitable for me. Previousle bofore I bought them I asked on the company's fanpage if anyone of them has parabens or paraffinum and the person who wrote me back said that " those in the cylinder packaging don't have it for sure". What? Better asked than be sorry :) Unfortunately they don't have the whole ingredients list on the samples' packaging so if you have any pictures showing the ingredients, please send them to me it  will be so nice of you :) this is my e-mail address patii_t@wp.pl



Rzeczy, za które zapłaciłam/ Things that I paid myself

Ku mojemu zdziwieniu przesyłka przyszła bardzo szybko, a ilość próbek gratisowych jakie otrzymałam była większa niż te, za które zapłaciłam. 
It was such surprise that the package came so quickly and the amount of free samples were bigger than those I paid myself :)



Rzeczy przysłane gratisowo/ Things that I received for free

Na razie zaczęłam od kremu zielonego i jak na te chwilę jestem    zadowolona. Zobaczymy jak to będzie z czasem. Testowanie czas zacząć!

For I can only say that I've started from the Green one and I content. We will see through time which one will do good to my skin. So let's start testing! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)