Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 lutego 2016

Haul: Golden Rose, Yankee Candle i MAC

Cześć Wszystkim!

Dziś będzie sporo fajnych rzeczy w poście także zapraszam do poczytania i pooglądania jak i komentarzy :)


W Organique zakupiłam 2 średnie świece Yankee Candle. Daje im 2 szanse, po tym jak od wosków dostawałam migreny mam nadzieje, że przy nich to się zmieni. Kupiłam Vanilla Cupcake oraz Mango Pech Salsa. Koszt  jednej świecy to 79 zł.


Z Golden /Rose skusiłam się na dwie szminki Velvet Matte Lipstick nr 02 i 14 oraz na na dwie Matte Lipstick Crayon o numerach 12 i 13 każda z tych szminek/kredek kosztowała 11.90 zł na stoisku GR.


od dołu do góry; VML14, VML 02, MLC 12, MLC 13


2 szminki MAC kupiłam na wyprzedaży w Douglasie na początku stycznia ze zniżką 30% i gdybym nie była zrujnowana kasowa po świętach to kupiłabym więcej. Następne 2 kupiłam wczoraj tak jak i 4 wkłady cieni. Niestety Cienie zdrożały o 1 zł i zamiast 56 zł kosztują 57 zł.


Kolory szminek MAC od lewej do prawej: Plumful (Lustre), Peach Blossom (Cremesheen), Sweetie (Lustre), Pink Plaid (Matte) każda za 86 zł- 2  z nich za 60 zł w Douglas.



Od dołu szminki MAC: Plumful, Peach Blossom, Sweetie oraz Pink Plaid



Od lewej cienie MAC: Naked Lunch (Frost), Era (Satin), Quarry (Matte) i Sketch (Velvet)

Oprócz  2 szminek z mac to żadnej z tych rzeczy jeszcze nie używałam. Przymierzam się do zakupu palety z MACa, ale nie wiem jakiej wielkości. Na pewno nie nastąpi to w lutym z racji tego, że mam zasadę, że jeśli zakupy w sklepie MAC to najwyżej raz w miesiącu :D Swój limit wyczerpałam 5 lutego :D


2 komentarze:

  1. mango swieca zapewnie pachnie nieziesko, GR super i no i mac piekne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pachnie świetnie, choć jeszcze jej nie odpalałam ale mój nos zanurzony w otchłani słoika mówi, że zapowiada się świetnie. Moja mama za to zakochała się w waniliowej babeczce :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)