Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 lutego 2016

Krótkie poniedziałkowe zakupy/ Short Monday shopping

Cześć Wszystkim!

Musiałam dziś zareklamować buty w CCC i przy okazji zaszłam do apteki Dr Max oraz do sklepu fryzjerskiego.



O to co przyniósł triceratops :)

Kolejny raz nie dałam się złapać na promocje kup 1 weź 2 za 50% ceny w Super Pharm. Ich ceny dermokosmetyków są mocna zawyżone, więc nie dziwi fakt, że potem robią spore obniżki, które tak na dobrą sprawę spore nie są. W końcu kupiłam krem do rąk z La Roche Posay Cicaplast Dłonie Regenerujący Krem Barierowy do Dłoni. Cena w Aptece Dr Max to 29,99 zł, jednak ja uzbierałam ponad 100 pkt więc mogłam odebrać bon na 10 zł i w ten sposób zapłacić tylko 19,99 zł :) Na razie krem sobie poczeka chwilkę aż wykończę krem z Nuxe oraz Yves Rocher.




porównanie wielkości do wkładu z Inglota :)


Zakupiłam też 2 pędzle do makijażu firmy Maestro. Ten mniejszy to 790 w rozmiarze 0 a ten drugi to 310 w rozmiarze 8. Pierwszy zakupiłam do eyelinera żelowego a drugi do nakładania cieni. Pożyjemy zobaczymy i może się sprawdzą :)

Takie szybkie zakupy to ja lubię. W sumie te długie i chojne także :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)