Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 października 2014

Jesienny haul ubraniowy :)

Z początkiem września zawsze zaczynam porządki w mojej szafie i pozbywam się części rzeczy. Powstała "dziurę" trzeba i jednak czymś wypełnić. Wtedy nadchodzi czas na na zakupy! Ubrania, które kupiłam pochodzą zarówno ze sklepów stacjonarnych jak i internetowych.

C&A online
Legginsy to rzecz podstawowa w mojej szafie. Nosze je po domu oraz kiedy wychodzenia na chwilę z domu np z psem na spacer. Uważam ze legginsy to nie spodnie dlatego zawsze mam na sobie dłuższy sweter lub tunikę tak, aby zakryć pupę i krok. Kupiłam wiec 2 pary za oszałamiającą sumę 16,20 zł. Kupiłam tam także biały sweterek lekko oversize, ponieważ rozmiar XS jest dość luźny..Chciałam go kupić stacjonarnie ale nie było mojego rozmiaru został tylko S więc zamówiłam online. Gdzieś zgubiło mi się zdjęcie jak wygląda w całości dlatego zdj detalu na karku :) Kosztował mnie 62,91 zł. Miałam także darmową wysyłkę.


Big Star
Od dawna chciałam mieć jeansy lepszej jakości niż te z sieciówki, które jednocześnie będą bardzo proste w fasonie jak i w detalach oraz kolorze.  Mój model spodni to Cindy 319. Ich cena w sklepie to 179,90 zł ja skorzystałam z 20% rabatu i zapłaciłam 143,92 zł.



Medicine

Ten sweter już jakiś czas z mną chodził. Podoba mi się jego prosty fason, zestawienie kolorów, motywy zwierzęce oraz skład- 100% bawełna :) Zapłaciłam za niego 29,93 zł plus wysyłka poprzez answer.com- skorzystałam wtedy z dodatkowego rabatu na już przeceniony produkt :)



C&A stacjonarnie

Tam miałam 20% rabatu wyciętego z gazety :) Kupiłam golf w paski, który jest przeboski. Mam takie same tylko czarne i turkusowe z tego sklepu i bardzo sobie je chwale. Kosztował 23,90 zł. Do tego również już 3 w mojej kolekcji sweter w szpic tym razem kolory ciemnoszarego za całe 30,30 zł oraz coś co kupuje raz w roku, czyli piżama. Zawsze jest to ten sam model góry koszulowej i spodni na długi rękaw i nogawki. Tym razem mam wersje granatową w kotki. W szafie mam także bordową w śnieżynki kupioną 2 lata temu, oraz szaro-błękitną w kwiatki z zeszłego roku. Ta obecna po rabacie kosztowała 31,90 zł.




H&M

W tym sklepie kupiłam długi sweterek /narzutkę w urocze groszki za 30 zł oraz sukienkę z dołem w literę A oraz a la żabotem za 60 zł. Obie rzeczy były przecenione o 50% lub więcej :) Sukienka leży jak marzenie, a sweterek śmiało zakładam na cokolwiek, co mam na sobie podczas cieplejszych jesiennych dni :)





1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)