Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 maja 2013

Odżywka do rzęs EVELINE

Kupując tę odżywkę poleconą mi przez jedną blogerkę miałam bardzo sceptyczne podejście. Używając wcześniej odżywki z L' Biotica i zawodząc się na całej linii na niej, nie oczekiwałam cudów.

Myliłam się... W tym momencie mam jeszcze jedno opakowanie zapasowe w razie czego.
Odżywka wygląda jak tusz do rzęs tylko, że ma kolor biały. Pomalowane nią rzęsy wyglądają jak przymrożone albo jak u królowej śniegu. Swoją kupiłam za każdym razem w Biedronce jak były produkty z EVELINE za 8,99 zł.

Można ja używać przed snem lub po prostu pod tusz do rzęs. Co sama zauważyłam to to, że należy ją nałożyć na rzęsy i od razu nakładać tusz, nie czekać aż odżywka wyschnie.


Nie mam innego zdjęcia, tutaj odżywka po prawej stronie


Poniżej przedstawiam zdj "nagich" rzęs, z odżywką i z tuszem + odżywka





Po jej użyciu pod tusz często dostaje pytania, czy mam przedłużane rzęsy xD

Daje on efekt wydłużonych i pogrubionych rzęs, mój tusz już ma 4 miesiące dlatego co raz ciężej się nim pracuje, ale mam nadzieję, że coś na zdj widać.

Konkludując ja ją bardzo polecam szczególnie za tę cenę.

Nie posiadam zdj porównawczego- rzęsy z samym tuszem i z odżywką i tuszem dlatego że, mój aparat to zwykła cyfrówka i nie oddaje on różnic tak drobnych jak właśnie długość rzęs. Polecałam ją kilku osobom i były zadowolone :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)