Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 maja 2013

Rossmann 40% off już po raz drugi :)

Że też akurat ta promocja musiała nadejść kiedy byłam  spłukana po przyjeździe z Wrocławia. Z drugiej jednak strony wiele kosmetyków mi się albo pokończyło albo nieubłaganie zbliżał się ich termin ważności. Tak więc w Rossmannie byłam aż 2 razy.

O to moje zodbycze

zakup po za promocją na makijaż i pielęgnację twarzy
- Nivea lip care, pomadka vitamin shake- 4,49 zł
- Lilibe płatki kosmetyczne- 2,69 zł  (120 szt)
- Isana plastry do depilacji- 7.99 zł

40% off
- Lovely pomadka błyszczykowa nr 08 - 5,09 zł
- Lovely kredka konturowa do oczu nr 02 - 4,49 zł
- Lovely Magic Pen korektor nr 01 - 4,49 zł
- Nivea żel do mycia twarzy- 7,49 zł
- Nivea Matt Beauty- 8,99 zł
- Wibo bibułki matujące- 3,39 zł
- Wibo Growing Lashes czarny- 5.79 zł
- Rival The Loop krem pod oczy - 4.49 zł





Żel mi sie skończył, tusz jeszcze dogorywa ale już za kilka dni będzie dead, brązowa kredka to must have którego mi brakowało , co za tym idzie jak makijaż w kolorze brązów to brązowa pomadka się przyda, korektora pod oczy szukałam bardzo długo, krem do twarzy zaraz mi się przeterminuje, krem pod oczy postanowiłam kupić i używać ze względu na mój wiek :D itd itd

Ostatnim razem kupiłam tego mniej, ale też i mniej potrzebowałam


Raz w kolejce stała za mną pani, która wykupowała szafę  maxfactora czy manhattanu i nie miała ze sobą koszyka więc wszystko ledwo w rękach mieściła robiąc z nich tzw kołysankę :D chyba ze 20 produktów miała tam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)