Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 stycznia 2017

Week check 29

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!





9 moich najbardziej lubianych zdjęć na instagramie :)



Moje i mojego pieska znaleziska w bucie :)




Moje ulubione plastry na wągry oraz ciekawa opcja balsamu do ust, jak będzie skład ok to może kupię





Piękny zapach dla mężczyzn moje najnowsze odkrycie.


Piękne buciki w CCC z Lasockiego jednak żeby podczas zimowej wyprzedaży dać obniżkę 10% to trzeba mieć nie pokolei w głowie. Czekam na więcej.


nasze 2 kewetki na tym samamym liściu





stół wigilijny za mały żeby pomieścić wszystkie potrawy 


brytyjska prasówka


Jedna z najlepszych herbat jakie ostatnio piłam :D oraz najlepsze na świecie kakaowe krówki z firmy Pszczółka :)



Sylwestrowa pizza


bombka aniołek szklana z Home&You oraz |Ja życzymy Wam wszystkiego co najlepsze w roku 2017 :) :*



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)