Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 marca 2018

Nowe Sprzęty: Suszarka Elektryczna TOTU

Cześć Wszystkim!


Pamiętam jak mówiłam ponad pół roku temu, że chce kupić elektryczną suszarkę na pranie to wiele osób marszczyło brwi i mówiło mi, że nie ma czegoś takiego lub "po co ci?". Kiedyś widziałam w internecie, że ludzie którzy mieszkają w wilgotnych klimatach, lub tych bardziej wilgotnych niż Polska posiadają takie suszarki w różnej formie. Mnie zależało na tym aby podczas większego prania chociażby, nie musieć rozwieszać prania na kzresłach, grzejnikach, suszarkach nakładanych an grzejniki, w łazience itd. 


Biała część to element grzewczy natomiast szaro-srebrne elementy już nie. Tę suszarkę można złożyć i schować gdzieś, jeśli nie jest potrzebna a mamy mały metraż i nie możemy sobie pozwolić na to żeby stała w pokoju.


My akurat mamy Totu w takich kolorach jak widać na zdjęciach jednak są one dostępne w kilku innych. Kupiliśmy ją poprzez Allegro, po uprzednim zadzwonieniu do sprzedawcy i zapytaniu o dostepność konkretnego koloru od ręki(zależało nam na czasie). Kosztowała ona 359 zł płus 15 zł za wysyłkę kurierem. Teraz z tego co wiem jest opcja darmowej wysyłki na Allegro.


Tu akurat suszyłam koc i poszewkę na poduszkę. Przyznam, że moja pralka jest na tyle uprzejma, że oddaje mi moje pranie wilgotne nie mokre co na pewno ułatwia sprawę. Nie wyobrażam sobie już nie miec tej suszarki, a weźmy pod uwagę, że moje gospodarstwo domowe to tylko 2 osoby. Załóżmy, że mielibyśmy dziecko lub dwoje dzieci, wtedy pranie się multiplikuje i co z suszeniem?Warto rozważyć taki zakup. 




Na prawdę polecam takie rozwiązanie o ile macie miejsce na rozłożenie jej w swoich mieszkaniach/domach. 


Zwrócicie uwagę na to, że jeśli wyłączacie swoją suszarkę to najpierw trzeba nacisnąć przycisk, poczekać aż suszarka wystygnie i wtedy odłączyć od zasilania.





P.S. Suszarkę kupiliśmy za własne pieniądze :)

I jak Wam sie podoba takie rozwiązanie?

4 komentarze:

  1. U nas jest zwykła suszarka i druga taka nad kaloryferem z łazience. Na tej drugiej szybciej schnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wynalazek... Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem takiej stojącej suszarki, ale obawiam się, że będzie "zagracać" nasze małe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkałam z rodzicami w niespełna 40 m mieszkaniu to też jak mówiłam rodzicom o takiej suszarce to mówili, że na tym metrażu to kiepski pomysł. Jedynie rozwiązanie to włączać ją w nocy i rano wyłączać i składać, ale też nie każdy pewnie uzna to za wygodne.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)