Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 sierpnia 2016

Week check 27

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Dzisiejszy post powinien się chyba nazywać summer check :D Robiłam tyle innych postów, że ten rodzaj mi umknął, ale nic straconego. Po prostu dziś będzie tutaj więcej zdjęć niż w typowym poście o tym tytule :)


Lubię robić zdjęcia kwiatom i ustawiać sobie jako tapetę w komputerze lub telefonie :)


Obiadek :)


Moje ulubione maślane ciastka z czekoladą mleczną i suszoną żurawiną :)


piękny kwiat w parku


Mission Impossible, czyli opalanie nóg na balkonie :D

Ulubione lakiery na lato, od lewej: Geranium, Guilty Pleasures, Peach Side Babe i Urban Jungle----> Buszujące w trawie


Babka ziemniaczana


Pierwszy raz tak ubiłam białka, że piana nie skapnęła :D


Nie mielone a kotleciki z filetu z piersi z kurczaka z żółtym serem :)


Trochę słodyczy, wszystkie oprócz autobusu oraz "krówek" kupione za 1 funt sztuka. Te "krówki", czyli bardzo znane tzw "fudge" w Anglii to paskudztwo jakich mało. Za to czekoladki Hershey's to lodzio miodzio pychota


Oczywiście jest i kubek :)


Prezent od rodziców z Primarka, piżamka z jak to określił tata "borsukiem"


Akurat wtedy kiedy moi rodzice byli w Anglii na urlopie, na fali było głosowanie w sprawie Brexitu, a że poprosiłam rodziców o przywiezienie mi gazet to mam co chciałam i historyczną okładkę :)




Kto śledzi mojego instagrama ten wie, że w magazynie Red jakiś czas temu były dodane gratis 2 kredki marki Rodial. Bardzo opłacalny zakup, poczyniony w ciemno przez moich rodziców w Anglii. Jest to 1 tego typu magazyn jaki posiadam i nie skończyłam go czytać w 10 minut jak to bywa z polskimi tego typu magazynami.


Lana moja nowa miłość oraz podróżownik, dopiero w domu się zorientowałam, że jest on dla dzieci :D


Super serial, który uwielbiany w domu od lat. Obejrzałam już wszystkie odcinki, piękny język angielski w najlepszym wydaniu.


Po każdych zakupach ten sam widok, czyli segregacja paragonów.


Ktoś próbował, żele w piance? Lepsze od tych z Bath&Body Works?




Ymmmmm.....


Jestem fanką Pavlovej i wszystko, co jest choć trochę z nią związane pochłonę z przyjemnością.


Kilka filmów, które udało i się kupić w Biedronce. "Sicario" obejrzane i polecam.

Centrum dowodzenia.


przepyszny napój, który można kupić w Rossmannie i Super-Pharm, ale jest trochę drogi ok 4 zł za małą puszkę. Ostatnio kupiłam kilka puszek za połowę ceny  w SP.


Jak już pisałam na instagramie, to przychodzi do głowy kiedy rano nie a nic w lodówce, ale w końcu masz sporo mejkapu.


Myślałam, że odprysł lakier a to ćma :D


Fajna sukienka z wyprzedaży w New Yorker


Kiedy jest ładna pogoda więc co się będę kisić w pokoju :D


Próbki perfum, które ostatnio testuję 


Moje ulubione dodatki :)

Ostatnio kupiłam te okulary oraz jeszcze jedną parę za 10 zł sztuka na wyprzedaży w H&M



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)