Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 sierpnia 2016

Ulubieńcy Lipca/ July's Favourites

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

O dziwo dzis nie będzie znacznej ilości kosmetyków, które szczególnie przypadły mi do gustu. Tak jakoś wyszło :)




Certyfikowany 100% Olejek arganowy wyprodukowany w Maroko marki Vital Derm. Używam go na końce włosów oraz na nogi, szczególnie po depilacji plastrami. Uczucie na nogach jest niesamowite. Podczas upałów świetnie sprawowała się woda termalna z Uriage. Stosuję ją również po peelingach twarzy lub maseczkach oczyszczających. Jestem wielką fanką wód termalnych. Lightful C Tinted Cream SPF 30 With Radiance Booster w kolorze Medium od MAC, to dla mnie idealny produkt na lato. Jest ciemniejszy przez co dopasowuje się do koloru dekoltu, nawilża, kryje i nie zapycha: cud, miód i orzeszki. Nigdy wcześniej nie myślałam, że błyszczyk od MAC z serii Dazzleglass spodoba mi się tak bardzo. Posiadam odcień Sugar-Rimmed, bardzo jasny przezroczysty róż z milionem drobinek. Czasami nie mam ochoty, lub zależne jest to od sytuacji, na ostra kreskę eyelinerem z w słoiczku iw tedy używam kredek. Od kilku miesięcy w sumie już używam kredki automatycznej od MAC i jest to Technakohl Liner w odcieniu Photogravure. Jest to bardzo, bardzo ciemny brąz taki jakby wymieszany z czernią, więc jest to świetna alternatywa dla zwykłej czerni na lato.


Tylko 5 produktów, wow jestem pod wrażeniem samej siebie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)