Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 stycznia 2016

Dzień ze mną, odebranie dyplomu mgr/ A day with me- receiving my MA diploma

Cześć Wszystkim!

Po 2 miesiącach czekania, pisanie e-maili oraz głuchych telefonów z mojej strony, w końcu w poniedziałek dowiedziałam się, że mój dyplom jest wreszcie gotowy! Nie było żadnego oficjalnego wręczenia itd. Po prostu musiałam się zjawić osobiście na uniwerku w Łodzi i odebrać dyplom. Co jednak nie okazało się takie łatwe, proste i przyjemne. Z resztą każdy kto był kiedyś studentem wie co to znaczy iść ze sprawą do dziekanatu :)

Nareszcie mogę się cieszyć moim osiągnięciem w pełni. Nareszcie mogę odetchnąć z ulgą, że już nie muszę chodzić ani do szkoły ani na studia :)




Umilanie sobie podróży:  Louis de Bernieres "Red Dog"




ulica Piotrkowska



Pyszne Lassi Mango z Green Way


Piękna kamienica



Stajnia jednorożców :D


pyszne jedzonko i niedrogie z Menu Day w Galerii Łódzkiej


Biała, gorąca czekolada :)



sufit w Karmello :)


Moje zdobycze, które pokaże Wam już niedługo


3 sklepy obok siebie, których nazwy ułożyły się w fajne wyrażenie ONLY SIMPLE TRIUMPH


Dworzec Łódź Kaliska


Podróż powrotna :)

2 komentarze:

  1. Dobrze, że w końcu udało się odebrać :) Wiem jak to jest iść ze sprawą do dziekanatu ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)