Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 maja 2014

Haul - 40% na makijaż w Drogerii Naturze część 2

Tak wiem miałam dużo nie kupować ale zdanie: 40% obniżki na makijaż- działa na mnie jak magnes...

Tutaj znajdziecie link do 1 części:   http://szkielkopisze.blogspot.com/2014/05/haul-40-na-makijaz-w-drogerii-naturze.html

Tym razem, kosmetyki, które kupiłam były także planowane.

Moje łupy to:



Essence Lash & Brow Gel Mascara-5,39 zł- moja skończyła się chyba 1,5 roku temu i jakoś zawsze zapominałam kupić nową ;/ Używam jej tylko do ujarzmienia moich brwi :)

Essence Colour Flash Volume Mascara  odcień 02 taki ładny kobaltowy 7,79 zł- miałam kiedyś w liceum taki kolor tuszu z avonu i byłam nim zachwycona.

Sensique Black&White Eye Pencil- 4,19 zł-kupiona z myślą o białej części, chce ją sprawdzić na linii wodnej. Po prostu wątpie, że się przyzwczaje do takiego efektu dlatego zaczęłam od taniej wersji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)