Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 czerwca 2014

Nowe cudeńko- Zegarek TIMEX

Jakbym miała teraz określić ile czasu zajęło mi poszukiwanie idealnego zegarka, to musiałabym tę ilość podać w latach. Nie chciałam ani zegarka typu MK za horrendalną sumę ani zegarków za 50 zł z allegro. tak padło na Timex dokładnie model T2P059. Mój zegarek posada mechanizm kwarcowy, szkiełko mineralne, a także podświetlaną tarczę indiglo. Jak widać na zdjęciu zegarek jest na bransolecie wykonanej ze stali szlachetnej. Kupiłam go w sklepie stacjonarnym za 390 zł ( cena producenta 419 zł)



Jestem bardzo bardzo zadowolona! To jest dokładnie to czego szukałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)