Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 lutego 2014

Akcja Włosy! Zapuszczanie i rezygnacja z farbowania

W kwietniu 2012 roku obcięłam swoje włosy na boba. Od tamtej pory zapuszczam włosy i tylko raz podcięłam końcówki w sierpniu 2013, przed weselem znajomych. Teraz już nie obcinam włosów (oprócz grzywki). Zamierzam także nie obcinać ich przez cały rok 2014. Dodatkowo podjęłam dość radykalną decyzję, mianowicie rezygnuję z farbowania włosów po prawie 7 latach! Obecnie mam pofarbowane włosy na ciemny brąz farbą z Garniera Color Naturals. Farbowanie i walka o nieschodzenie koloru zaczęła mnie męczyć. Postanowiłam wrócić do naturalnego koloru włosów, czyli do jasnego brązu. Na razie farby nie nakładałam dopiero 2 miesiące, a przy tym kolorze farby nie widać długo odrostów. Choć wiem, że przy modzie na ombre hair lepiej byłoby, gdyby mój kolor był ciemniejszy niż ten, na który farbuję. Po kilku miesiącach miałabym naturalne ombre. A tak przy schodzeniu do swoich jaśniejszych nie wiem jak to wyjdzie. Już nawet nie pamiętam jak wyglądam z moim odcieniem na włosach :( Boję się także dekoloryzacji u fryzjera. Bo to po pierwsze drogie, a po drugie nie chcę zniszczyć włosów.

Czeka mnie dłuuugi bój o powrót do naturalności. Już słyszę te pytania..: Masz czarne brwi, a takie jasne włosy? Taaaaaak! Na pewno je przyciemniasz henną czy czymś... Nieeeeee. Tego typu pytania męczyły mnie jeszcze 7 lat temu, a teraz powrócą...eh... Można mieć jasny brąz włosy a brwi koloru czarnego :) Naturalnie :)

Moje włosy stan z 17.02.2014


Daleko im jeszcze do idealnej długości ale do wakacji cel będzie już prawie osiągnięty :) Z kolorem muszę się jeszcze zastanowić co zrobię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)