Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 lipca 2015

Wróciłam!/ I'm back!- Week check 15

Cześć wszystkim!

Miałam bardzo dużo pracy przez ostatnie 3 miesiące. Rozwijająca się kariera zawodowa oraz łączenie tego z utrzymywaniem domu i ... ostatnim rokiem studiów magisterskich+ pisanie pracy...Moja praca mgr na dzień dzisiejszy jest gotowa czekam tylko na ostatnie fragmenty do zaakceptowanie od promotora i będę mieć więcej czasu. Na szczęście nie muszę już jeździć do Łodzi na zjazdy! W końcu wolne soboty :D Zaczynamy ponowne blogowanie od następnego week check :)


prezent od brata prosto z Anglii :)


piękne maki zaraz obok biedronki 


pyszne rafaello od kursanta :)


nowe nabytki :)


zastanawiam się nad kupnem tej książki jako typowa kociara


tryumfalny świeżo wyciskany sok


mogę się tylko domyślać, że to lawenda, piękny czerwcowy widok podczas porannej jazdy na ostatnie zajęcia


Tak świętowałam po powrocie do domu ostatni dzień zajęć :D kluski śląskie moja miłość


odkrycie roku, syrop klonowy w połączeniu z naleśnikami niebo w gębie


urodziny taty i pyszny tort cookies z cukierni Sowa


te kolczyki skrzydło lodzio miodzio, myślę o nich intensywnie


balony przymocowane do sufitu, do nich przywiązany był sznurek, który przytrzymywał voucher jako prezent dla chłopaka :)


Pyszne nuggetsy z sosem curry z Lidla :D

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)