Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 lipca 2015

Zamówienie z Ekobieca :)

Cześć Wszystkim!

Konto na Ekobieca mam już jakiś czas (od kiedy kupiłam tam 2 pędzle Hakuro). Ostatnio skorzystałam z okazji w tym sklepie czyli darmowej wysyłce przy zamówieniu za co najmniej 50 zł. Zamówiłam więc zestaw pędzli Sunshade Minerals. Cały zestaw miał bardzo dobre opinie na stronie więc zaryzykowałam. Tylko 3 pędzle wzięłam sobie a 3 oddałam mamie. Przyda mi się także ta kosmetyczka podczas podróży. Cena dziwnie niska- 32,90 zł, ale zobaczymy czy coś z nich będzie ;)






Potrzebowałam także pędzla do robienia jaskółki z eyelinera. Padło na firmę Kozłowski i model EB 503. Cena oszałamiające 7,99 zł


Kupiłam także mój drugi w życiu, i na pewno nei ostatni, lakier Essie tym razem maluszek 5 ml taka ciemna czerwień/róż i nazywa się Jump in my Jumpsuit. Kosztował 9,99 zł


Moje poprzednio uzbierane pkt za zakupy wymieniałam na próbkę kremu bb  z Revlon. Dzięki temu wiem, że odcień Light Medium jest dla mnie za ciemny. Jednakże podczas dnia wolnego można go nałożyć i zobaczyć jak się sprawuje.

Jak na razie jestem bardzo zadowolona z zakupów i na pewno z czasem doniosę jak się sprawują dzieciaczki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)