Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lipca 2015

Bój o nudziaki = Essie + Sephora + Catrice / The Battle of nudes

Cześć wszystkim!

Nie wiem czy wiecie, ale już od ok. 2 lat nie maluję paznokci u rąk. Wynika to z tego, że moje paznokcie są o wiele twardsze i ładniejsze bez malowania ich lakierem. Jednak paznokcie u stóp zaczęłam ponownie malować w te lato. Wynika to z mojego niezdarstwa...otóż kilka tygodni temu uderzyłam stopą w taboret..... Przez to mam siniaki do tej pory na paznokciach i przebarwienia brązowe. Pozostało mi nic jak tylko wrócić do lakierów. Totalnie wypadłam z obiegu lakieromaniakowego i nie wiedziałam co mam kupić sięgnęłam więc po 3 marki; Catrice, Sephorę i Essie.



Nie wiem czy wiecie ale w tej chwili jest promocja na lakiery w Sephorze- 4,90 zł oraz na Essie w Super Pharm-24.45 zł. Lakier Catrice kupiłam na promocji w Drogerii Naturze kup 1 a drugi za 1 grosz, czyli 11.99 i są 2 lakiery.

Wszystkie mają podobne odcienie jasnego różu, Catrice ma lekkie drobinki praktycznie niewidoczne gołym okiem.



odcienie, które posiadam;
Catrice 51 I'm so aNude 10 ml
Sephora Strawberry macaron 5 ml
Essie Spaghetti Strap 13,5 ml

Największa pojemność ma Essie jednak biorąc pod uwagę cenę wyjściową ok 50 zł jest także najdroższy. Od razu dodam również, że Catrice jak dla mnie to najgorsze dno lakierowe. Ciężko się nim maluje, zbiera się w głębi paznokcia a przy końcach jest go bardzo mało. Zmywanie go to porażka, trzeba zużyć wiele wacików. To jak wygląda na paznokciach także pozostawia wiele do życzenia. Nie mogłam na niego patrzeć i na drugi dzień go zmyłam.



Sephorę nosiłam na lewej stópce a Essie na prawej i spisywały się podobnie. To był taki mały eksperyment, żeby porównać 2 lakiery. Sprawowały się bardzo dobrze choć najbardziej podoba mi się formuła lakieru Essie. Wyjściowa jego cena jest dla mnie masakryczna, nigdy nie wydałabym tyle na lakier, skoro i tak używam go tylko w lato i to na stópki. Nie było także problemy ze zmyciem obydwu lakierów.

Nie wiem czy kupię inne kolory z Essie, czeka mnie wydatek związany z wyprawą sierpniową także pożyjemy zobaczymy.

A Wy używacie tych lakierów? Macie jakieś opinie? Podzielcie się nimi w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. ja mam duzo essiakow :) jedne z moich ulubionych , lakierow z spehory czy catrice jeszcze nie mialam

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)