Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 lipca 2015

Niedzielne zakupy/ Sunday shopping

Cześć Wszystkim!

Niespodziewane niedzielne zakupy to coś co lubię i to bardzo. Tym razem odwiedziłam Empik i Sephorę.

W empiku kupiłam najsłodszy słoik na świecie- posłuży mi do przechowywania żelek, które uwielbiam.
Tm też kupiłam najnowsze Zwierciadło a razem z nim gratis, czyli 100 ml płynu micelarnego z Avene.





Trochę się wkurzyłam bo myślałam, że nie wzięłam kart na pkt Payback, i nie naliczono mi punktów, a w drodze powrotnej znalazłam kartę w torebce....

Teraz w podskokach przechodzę do Sephory. Tam zakupiłam w sumie 4 rzeczy. Atomizer do perfum oraz pęsetę z lusterkiem i światełkiem, która jest przeboska.  Za całe 14,90 zł kupiłam także pusta paletę na okrągłe cienie z Make Up For Ever, cena w porównaniu to cen kosmetyków z tej marki jest śmiesznie niska, a paleta ma w sobie świetna na wyjazdy. Dodatkowo jest taka miła i gładka w dotyku :) Przy kasie także znalazłam pędzelki do korektora za 13.90 zł O_o. Kupiłam sobie, ale nie wiem czy nie kupię mamie też.




Jestem bardzo zadowolona z zakupów, za które nie zapłaciłam w sumie dużo. Na wyprzedażach zawsze można trafić na coś ciekawego w super cenie :)
Do następnego posta już w piątek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)