Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 września 2015

Bo kocham Nuxe

Cześć Wszystkim!

Plusem moich notek z zakupami jest to, że możecie się dowiedzieć co będzie recenzjowane za kilka tygodni :)

Uwielbiam Nuxe, co nie jest tajemnicą, dlatego ostatniego dnia promocji w aptece dokupiłam jeszcze 3 rzeczy w tym 2 po raz pierwszy. Zdjęcia poniżej :)

W sumie kupiłam krem



Dezodorant w kulce 50 ml


24 godzinny kojący i nawilżający krem 30 ml


Moja ukochana, różana woda micelarna 200 ml


gratis dostałam mini Posthelios oraz wodę
 termalną z La Roche Posay

Testowanie zacznę za jakiś czas ze względu na remont u mnie w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)