Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lipca 2015

Moje stroje kąpielowe/ My bikinis

Cześć Wszystkim!

Jeszcze jakiś czas temu-3/4 lata- miałam ogromny problem żeby kupić bikini. Nigdy nie chciałam akurat na ten typ stroju przepłacać a figura typu gruszka też trochę to utrudniała. Natrafiłam jednak na kilka bikini, z których jestem niezmiernie zadowolona. Dodam jeszcze, że nie kupuję push-upów. Wychodzę z założenia, że takie rzeczy to raczej nadają się na bieliznę do własnego użytku lub dla mężowych oczu :D




Tak wiem nie jest to komplet ale mnie to nie przeszkadza. Góra i dół z H&M każda część kosztowała 5 zł. Można je łączyć z wieloma odpowiednio dołami i górami.


Rok temu kupiłam na wyprzedaży w House te urocze bikini w białe serduszka. Zapłaciłam chyba jeszcze mniej niż za czarny komplet w H&M. Posłużył mi nad morzem w zeszłe lato, kojarzy mi się niesłychanie z latami 50tymi. Nie pytajcie dlaczego.



2 lata temu kupiłam w H&M czarne bikini z frędzelkami, które wtedy reklamowała na sobie Beyonce. Każda część kosztowała 19,90 zł. Świetnie wyglądają te frędzle na osobie o małym biuście :)



Góra ma lekko usztywnione trójkąty


2 pary powyżej to najnowszy zakup przez internet ze sklepu Decathlon- co kupiłam już w następnym poście. Jest to marka Tribord, wszytskie góry to rozmiar XS a doły to M. Linki do nich znajdzie poniżej. W ogóle Dacthlon ma bardzo fajną ofertę z bikini. Granatowy jest hitem cenowym każda sztuka 11,99zł. Pasiasty był nieco droższy, ale nadal zaliczyć go można do okazji cenowych.
http://www.decathlon.pl/stanik-trojkty-mae-ciemnonieb-id_8331434.html
http://www.decathlon.pl/2cz-stanik-trojkty-mae-mahe-id_8331520.html


Coś co ratuje podczas pobytu na plaży i okresu, oraz może być świetnym rozwiązaniem dla osób o większych biodrach lub pupach. Są to shorty plażowe z New Yorker kosztowały jakieś 30 zł i 2 lata temu uratowały mnie i moje bolące ciałko na plaży podczas 1 dnia okresu.


Tak wygląda pasiasty strój na mnie, przymierzałam dół na własne majtki, bo kto tam wie kto je przymierzał wcześniej :P

A Wy lubicie kupować stroje kąpielowe? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)