Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 lipca 2015

Zakupy kosmetyczne/ Haul- Yves Rocher, Rossmann, Mac

Cześć Wszystkim!


Dawno nie byłam na takich zakupach kosmetycznych, ale pochłaniała mi cały czas praca zawodowa oraz magisterska. Poniżej rzecyz, które kupiłam w ostatnim czasie :)


Skorzystałam z książeczki z kuponami z Yves Rocher i kupiłam 3 żele w cenie 2. Karambola i lotos są moje a pomarańczę oddałam mamie. Nie ma lepszych żeli pod prysznic jak dla mnie :)


Także w tym samym sklepie kupiłam żel pod prysznic Hamamelis, super łagodny o przyjemnym zapachu, pewna alternatywa dla zapachów cytrusów. 50 % zniżki wykorzystałam na ten produkt.


Jako produkt za 1 grosz otrzymałam żel lawendowy chłodzący do stóp- oddałam rodzicom, którzy go uwielbiają i jest to ich 4 opakowanie.
Maseczka nawilżająca to produkt miesiąca kupiona z 50% zniżka. Jeszcze nie używałam ale zamierzam :)


Po długich poszukiwaniach, zdecydowałam się jednak na produkty do opalania i po z marki rossmannowej Sun Ozon. Są tanie i nie mają parabenów w składzie. Olejek pachnie cudownie coś jak wanilia a balsam  po opalaniu ma egzotyczny zapach. Na pewno pojawi się ich recenzja.


Cud nad Wisła, czyli kupiłam produkt do stylizacji włosów. W Rossmannie jest promocja na pełne opakowanie za 29,99 zł ja na wypróbowanie kupiłam małą wersję 75 ml za 12,90 zł w dziale z produktami w wersji podróżnej. I... jestem  zakochana! Ten produkt odmienia fryzurę w 5 sekund, miękkie fale czesane wiatrem i zorganizowany nieład na głowie to jest to. Ostatnio wycieniowałam włosy przy twarzy dzięki temu łatwiej mi jest uzyskać teraz skręt na nich. Ten produkt jest cudowny.


Czekałam zdecydowanie za długo żeby kupić ten produkt. Róż matowy z firmy MAC o odcieniu Prism, spodobał mi się już kilka miesięcy temu. Szukałam czegoś na lato, co będzie przeciwieństwem uwielbianego przeze mnie, jednak zbyt chłodnego Well Dressed. Przyszedł do mnie w czwartek i już go uwielbiam.Gratis dostałam próbkę 6 ml bazy Prep+Prime Skin Base Visage.

To wszystko jak narazie. Czekam jeszcze na 1 przesyłkę a o innej, które także do mnie przyszła w czwartek napisze niedługo.

4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta maseczka nawilżająca, żel chlodzący też mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę się wybrać po jakieś perfumy do YR :) Masz może jakiś zapach od nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka: Naturelle, So Elixir oraz różane. Wszystkie były super. Szczególnie Elixir, które zaczęła mi podkradać mama aż w końcu dostała swoją buteleczkę na święta. Warto skorzystać ze zniżek z mejlingu, czyli zapisać się w sklepie stacjonarnym jako stały klient lub zobaczyć oferty na stronie internetowej :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)