Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 lipca 2015

Zamówienie z MintiShop/ Minti Shop Purchase

Cześć Wszystkim!

Dziś chcę się pochwalić moim pierwszym zamówieniem z sklepu Minti Shop oraz powiedzieć trochę co sądzę o obsłudze jak i samej przesyłce.



Jestem bardzo ciekawa gumek Invisibobble, ale z drugiej strony nie lubię ryzykować więc zamówiłam tylko jedną, a że to koszt nieco ponad 4 złote to można sobie pozwolić. Kolor jaki wybrałam to clear, czyli przezroczysty.



Zamówiłam 2 zestawy mini lakierów Essie, wszystkie są z serii profesjonalnej:





Resort Collection to kolory- błekit- Suite Retreat
                                              brąz- Cocoa Karma
                                              różo-brzoskwinia- Stones n'Roses
                                              jasny róz z połyskiem perłowym- Time For Me Time






Bridal Collection to kolory- intensywny różowy- Brides No Grooms
                                              jaśniutki róż- Tying The Knotie
                                              Baza pod lakier- First Base
                                              Lakier wykończeniowy- Good To Go Top Coat





I tak jak od początku wiedziałam, że kolorystyka drugiego zestawu jest 100% dla mnie tak z 1 zestawu podobały mi się tylko dwa, czyli brąz i brzoskwinia. Resztę odsprzedam na allegro. Nie lubię tego typu błękitów na paznokciach ani perłowego blasku.

Małe pojemności lakierów są w sam raz na podróż jak i do torebki. Zauważyłam z reszta po Jump In My Jumpsuit, że te lakiery z serii profesjonalnej trzymają mi się na stópkach tydzień... nigdy wcześniej coś takiego nie miało miejsca. Dlatego wiem, że z tymi też tak będzie tym bardziej że mam jeszcze bazę i top coat. Oba zestawy były w lekkiej przecenie- kosztowały nieco mniej niż 40 zł.



Jeśli chodzi o obsługę sklepu to jestem jak najbardziej zadowolona. Bardzo dobrze zapakowane zamówienie w karton potem w papierową torebkę zw barwach sklepu oraz gratisowa krówka również w typowych dla Mini Shop pastelach. Mogłam śledzić swoją przesyłkę, co było wygodne z tego względu, że wybrałam formę dostawy Pocztą Polską, ale nie pod adres domowy tylko do placówki Poczty Polskiej wybranej przeze mnie. W poniedziałek wysłana przyszła do mnie we wtorek po 16, a odebrałam ją z rana następnego dnia :)

Jestem bardzo zadowolona, nie wiem czy skorzystam z kody rabatowego, ale na pewno wezmę to pod uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)