Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 lipca 2015

Week check 16


Sobotnia burza widziana z mojego okna


Mój chłopak wybrał dla mnie :D


Nić porozumienia z psem


Pięknie pachnące mydełko do rąk za mniej niż 3 złote 


Mój ulubiony deser, kakauko, bita śmietana i posypka czekoladowa


stópki do balerinek, nie lubię tych koronkowych ale byłam w potrzebie a Pepco u mnie w mieście w centrum jest strasznie kiepsko zaopatrzone


Miły prezent od klientów z Anglii- minionkowy kubek często mieści kakao :D


Mój obiadowy popis filet z piersi kurczaka, sos własnej roboty oraz surówka z marchewki i cukinii :D


Najtańsza ramka na świecie 1,99 zł Pepco



Nowe piżamki na chłodniejszy czas, pomimo tego że nie są z kompletu to ładnie wyglądają razem. Widać na zdj ile kosztowały, były bardzo dużo przecenione. Kupione w Esotiq, a miś z koszulki ma futerko takie miłe w dotyku.


Skorzystałam z 2 kupony z letniej książeczki z kuponami z Yves Rocher i kupiłam 2 szampony, jestem ciekawa tego owsianego.

To już wszystko na dziś, następny post już we wtorek :)



1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)