Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 maja 2016

TAG Moja makijażowa historia/ TAG My makeup story


Cześć Wszystkim! Hi Everyone!





1. W jakim wieku zaczęłaś się malować? 
Było to gimnazjum kiedy zaczęłam eksperymentować, wiecie, granatowy cień na całą ruchomą powiekę...W liceum sprawa miała się trochę inaczej ponieważ było to liceum katolickie. Pamiętam jednak jak w 3 klasie miałam niebieski tusz do rzęs z Avonu, taki w kobaltowym odcieniu i nakładałam go na dolne rzęsy. 

2. Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się 


makijażem? 


Od zawsze męczyłam się z trądzikiem. Bardzo wstydziłam się wychodzić z domu, wiedząc, że ludzie będą się ze mnie śmiali. Na imprezy po 16 roku życia zaczęłam używać podkładu, podkradając go mamie.



3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych 

marek? 

Zdecydowanie MAC.

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż? 


Makijaż to dla mnie hobby, dodatek a także forma 

ekspresji, coś co sprawia, że dostaje wiele 

komplementów i próśb o nauczenie jak taki makijaż 

wykonać. Nie jestem makijażystką a filologiem :)

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko jeden 


produkt, co by to było? 


szminka Mac w odcieniu Lip-blossum. Tylko ona z całego moje zbiory wygląda dobrze na twarzy bez grama makijażu, nawet bez tuszu do rzęs.

6. Co najbardziej lubisz w makijażu? 


To, że za każdym razem mogę wyglądać inaczej, ale zawsze świetnie.
7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach? 


Niby każdy mówi, że tanie nie znaczy złe, ale u mnie 


zazwyczaj jest tak, że tani kosmetyk robi mi krzywdę


 lub jest po prostu kiepski. Jakby popatrzeć obecnie 


na moje zbiory to 90% jest to MAC, a on niestety do 

tanich nie należy.

8. Jaką radę dałabyś początkującym? 


Żeby próbowali do skutku nawet jeśli coś na początku nie wychodzi oraz żeby nie ulegali trendom.


9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie 


rozumiałaś? 


Brwi jak skrzydła kondora.



10. Co myślisz o makijażowej społeczności na 


bloggerze? 



Lubię osoby, które wydają swoją szczerą opinie o 


produkcie i nie poprawiają kolorystycznie zdjęć, 


gdzie 
można obejrzeć kolor np szminki, wtedy

wychodzi on na 

przekłamany. Ogólnie bardzo lubię tę społeczność, 


przecież sama do niej należę.




Jeśli ktoś chce zrobić ten tag to zapraszam do 

kopiowania pytań, możecie wrzucić mi linki w 

komentarzach do swoich tagów :)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)