Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 lipca 2015

Duży haul ubraniowy :)

Cześć wszystkim!

Dziś mam dla Was ogromny post z ogromną ilością rzeczy, które ostatnio kupiłam. Nie ma tutaj wszystkich bo są w praniu. Oczywiście nie kupiłam tego wszystkiego jednego dnia, część kupiłam np w czerwcu lub w maju, ale nie było czasu żeby je tutaj pokazać.


Sukienka H&M w piękny wzorek, planuje ja założyć na wesele- jako gość



Orsay kombinezon- idealnego szukałam kilka lat, ten jest świetny, nie był najtańszy ale wyglądam w nim świetnie :)



Camaieu ta "kurtka" ma krój kurtki dżinsowej, ale wykonana jest z melanżowego materiału i jest świetna.



Granatowy żakiet bawełniany taki sam jest poniżej tylko w kolorze szarym, idealny wybór zarówno do dżinsów jak i innego typu dołów



Przepiękna koszula H&M, lużzno w kolorze łososiowym, na którym mam obsesję od kilku miesięcy


Szary żakiet, o którym pisałam powyżej :)


Kupiony na allegro blezer szary z żółtym kołnierzem, długi i bardzo wygodny dodatkowo wykonany z bawełny



Moje 2 spodnie Lee, jaśniejsze i z normalną długością, również kupione na wyprzedaży



Moje pierwsze spodnie od Lee długość 7/8 z suwakami na dole, slim są prze boskie tak jak te powyżej.

To już wszystko, postaram się wrzucić zdj jak wyglądają te ubrania w akcji :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)