Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 grudnia 2013

RECENZJA: IWOSTIN Remover Żel redukujący zmiany potrądzikowe





To już trzeci i ostatni produkt, który będę tutaj recenzować tak dokładniej. Z reszty kosmetyków albo nie jestem zadowolona albo uważam je za średniaki. Zrobię później jeden post zbiorczy co ja sądzę o tej serii.

Ten kosmetyk zachwycił mnie na tyle, że postanowiłam go dokupić jak tylko się skończy.
Kosmetyk ma postać bezbarwnego żelu, który jest bardzo wydajny. Na pudełku była informacja od producenta, mówiąca o tym, że na efekty trzeba poczekać kilka tygodni (dokładnie 8). Jednak ja po 2,3 smarowaniach widzę już jak stopniowo przebarwienia i plamy po krostkach znikają.
Niestety kiedyś wyciśnięty pryszcz lub taki co sam zaczął schodzić znikał mi w kilka dni, a teraz znika kilka tygodni a plamki są. Dlatego kupiłam ten produkt. Jestem z ego bardzo zadowolona. Dla kogo on jest? Na pewno dla osób ze skóra tłustą, trądzikową i też taką, która boryka się z przebarwieniami i grudkami po trądzikowymi. Dla osób bez trądziku lub takich, którym schodzące krostki przez 3 tygodnie nie spędzają snu z powiek będzie on nie potrzebny.



cena: standardowa w Super-Pharm 44,49 zł Ja kupiłam na promocji 30% za 31,14 zł
pojemność- 40 ml
data ważności: długa mój kupiony na jesieni ma datę do 03.2015 :)

plusy:
-wydajność
-super działanie
-nie podrażnia
- nie brudzi ubrań lub pościeli
- dostępność- Ja go kupiłam jak powyżej, ale spr w zwykłych aptek i też tam jest, także przez internet

minusy:
- cena- jak dla mnie nawet z promocją to dość sporo za kosmetyk  raczej wspomagający leczenie trądziku niż jego główny kosmetyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)