Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 grudnia 2013

Zakup z Inglota mega, czyli jak dobrze dostać 40% zniżki :)

Nie będę Was czarować, że kupiłam te rzeczy po normalnej cenie, bo tak nie było. Za pomocą przemiłej P., która pracuje w tym salonie kupiłam z jej zniżką pracowniczą te o to 4 cudeńka. Miałam kupić więcej rzeczy, ale wiecie okres przedświąteczny, wiec sama P. brała sobie rzeczy na prezenty dla swoich bliskich, a takie zniżki mają swoje limity.

o to wpadło w moje rączki:
są to same wkłady



puder matujący nr 14
okrągły cień matte nr 353
okrągły cień double sparkle nr 473
prostokątny cień pearl nr 452

za te rzeczy po normalnej cenie zapłaciłabym 54 zł a tak dałam za nie 32,40 zł :)

zrobiłam sama sobie prezent na święta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)